Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.K.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:03
Ik zoek een?
Mid-range smartphone met (zeer) goede camera voor binnen.

Wat is je budget?
200-300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gemiddeld smartphone-gebruik: beetje internetten, whatsapp, NS, simpele spelletjes, én specifiek: goede foto'ś maken, met name indoor (thuis)

Wat heb je zelf al gevonden?
Nog niet iets wat we tevreden stemt. Ik kom niet verder dan de Huawai Ascend P7. Dit lijkt me een uitstekende keuze qua prijs-kwaliteit, maar de camera lijkt onvoldoende.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vermoed dat ik op zoek ben naar het schaap met vijf poten, omdat ik een toestel zoek dat op alles mid-range is en qua camera veel beter. Klopt dit?

Ik ben op zoek naar input van jullie voor mijn keuze. Op dit moment twijfel ik over drie hoofdkeuzes:
- €250-€300 smartphone met vooral goede camera (mits goed genoeg).
- €150-€200 smartphone en een digitale camera erbij kopen (mits dit ten op zichte van bovenstaande optie zinvol is)
- €150-€200 smartphone en m'n oude Canon Powershot A700 gebruiken. (scheelt weer wat knaken, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe een 7 jaar oude powershot zich verhoudt)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

ik denk dat de sony xperia z1 compact aan al je eisen voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 21:47
Heb je al in de pricewatch gefilterd op telefoons tot 300 EUR met camera's met flits vanaf 5 megapixel?
Dat helpt het zoeken te verbreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.K.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:03
bedankt voor jullie input.
ik zag bij de z1 dat die juist op foto's in het donker matige reviews kreeg, had em inderdaad al gevonden.
is het niet zo dat megapixels eigenlijk helemaal niets zegt over de kwaliteit van een camera?