Nieuw categorie in Tweakers Forum erbij ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zomaar een ideetje, maar wat mij opvalt in de forum structuur is dat Privacy ontbreekt. Privacy kan te maken hebben met een gevoel, maar ook met software, maar ook met hardware. Ik denk ook dat dit iets is van de laatste tijd/ Snowden tijd. Jullie (Tweakers) hebben er bijvoorbeeld zelf last van als mensen hun privacy te serieus nemen en ad blockers inzetten om hun privacy te beschermen. Je zou in een privacy forum kunnen discussieren hoe om te gaan met privacy, maar ook hoe je het software en of hardware matig in kan zetten.

Wellicht een idee om dit op te nemen ?

Overigens is beveiliging ook een rare categorie, dit zit namelijk bij Tweakers in de softe goederen categorie, maar het hoeft geen soft goed te zijn .. ook dit kan een gevoel zijn, maar het kan ook hardware zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Discussie over privacy gerelateerde onderwerpen kunnen in WL (zie bijv: Verwijderd in "Privacy, wie geeft er nog om?")

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:32:
Discussie over privacy gerelateerde onderwerpen kunnen in WL (zie bijv: Verwijderd in "Privacy, wie geeft er nog om?")
Dat is een algemene en tegelijkertijd vrij beperkt topic.
Een subforums zou meer relaas dienen.

Aan de andere kant, kun je verschillende discussies op verschillende niveau's voeren:
1. Algemeen of politiek in:
Actualiteit, Sport & Politiek
2. Specifiek over toepassingen op je mobiele telefoon in:
Smartphones
3. Specifiek over software op andere platforms.
Softe goederen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat past perfect in BV. Belangrijke gevoelige data wil je graag veilig hebben, en dan is beveiliging van je data daar natuurlijk een onlosmakend onderdeel van. En welke plek kan je dat beter behandelen (incl software en hardware), dan in het forum wat daar al voor is ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Privacy kan in ASP als het actueel is, bijvoorbeeld de politiek of de NSA; het kan in Beveiliging & Virussen voor de meer technische aspecten. Wetenschap en Levensbeschouwing kan soms wel maar is meer een buitencategorie wat mij betreft :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 13:57

rob_erwt

What does this button do?

Dit topic zelf hoort in ieder geval in Lieve Adjes. :) Voor de rest, zie de tips die gegeven zijn.

Ik verplaats hem in ieder geval even. (GR -> LA)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Overigens heb je ook nog SG, maar daar kan je pas over 42 posts bij. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1