Pricealert in de tracker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
Nou weet ik niet helemaal zeker of dit in het juiste forum komt - het gaat niet inhoudelijk over de pricewatch zelf, denk ik - maar omdat het enigzins gerelateerd is:

In de tracker aan de linkerkant heb ik onderaan de "favoriete wenslijst". Prima, mooi, kan ik wat prijzen in de gaten houden en snel doorklikken voor die produkten

Daarnaast kan ik in de Pricewatch bij produkten klikken op 'prijsalert' om een produkt toe te voegen aan m'n prijsalert-wenslijst. Ook mooi, lekker snel dingen in m'n Hebbuh-Hebbug! lijstje stoppen.

Maar: dat zou ik graag gekoppeld willen zien! Ik zou graag die prijsalert-wenslijst in de tracker hebben, of produkten makkelijk one-click kunnen toevoegen aan de "favoriete wenslijst" - ik zie voor mijzelf het nut niet zo van die twee verschillende lijsten en zou het liefst 1 lijst willen, die ik in de tracker kan zien, waarbij ik mailtjes krijg bij lage prijzen en waarbij ik vanaf de pricewatch met 1 klik kan toevoegen.

Ben ik hier de enige in? Of is dit al mogelijk (maar weet ik nog niet hoe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:58

Mooijekind

Manager Product Content
Volgens mij kan dit al , of ik snap niet helemaal wat je wilt.

Ik heb zelf 1 willenlijst waar ik al mijn producten inzet via de 'willen' button . Als ik dan een vinkje zet kan ik meteen aangeven of ik een price-alert wil voor dit product.
Dit lijstje heb ik favoriet gemaakt en deze is dan zichtbaar in de tracker.

Volgens mij heb ik dan toch wat jij ook wilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
Hmmm, je hebt gelijk! Volgende keer verder dan m'n neus lang is kijken. |:(

Ik had eigenlijk alleen die pricealert knop gebruikt - die ongeveer-maar-net-niet-helemaal doet wat ik wil. Geen seconde over die andere knoppen gedacht, altijd aangenomen dat dat wat social-media-achtige knoppen waren.

Excuses voor de overlast - die "willen" knop doet inderdaad wat ik wil. :)