Toon posts:

Behuizing gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers

Ik ga binnenkort een nieuw pc bouwen en ik zoek nog een goede behuizing. Ik zat zelf te denken aan een NZXT H440 maar deze heeft geen drive bays. Daarom twijfel ik of ik deze wil nemen. Is het handig om een ander te nemen?

Ik zoek een?
Behuizing
Wat is je budget?
100 euro, mag wat meer of wat minder

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst met groene leds. Merk maakt niet uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken in een slaapkamer.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat zijn precies je eisen voor de behuizing? Denk dan aan het volgende:

- Wordt het een game PC?
- Moeten er veel fans worden bijgeleverd or iig veel fanmogelijkheden?
- Wel / geen leds?
- Voorkeur voor kast met of zonder window?
- Komt er (ooit) waterkoeling in? Moet er een grote CPU koeler in passen, of een lange videokaart?

Naast een design dat je aanspreekt is ook de grootte van de kast belangrijk. Wil je een compact systeem of een dikke tower met alle ruimte en toeters en bellen? :)

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Topicstarter
stin00 schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:52:
Wat zijn precies je eisen voor de behuizing? Denk dan aan het volgende:

- Wordt het een game PC?
- Moeten er veel fans worden bijgeleverd or iig veel fanmogelijkheden?
- Wel / geen leds?
- Voorkeur voor kast met of zonder window?
- Komt er (ooit) waterkoeling in? Moet er een grote CPU koeler in passen, of een lange videokaart?

Naast een design dat je aanspreekt is ook de grootte van de kast belangrijk. Wil je een compact systeem of een dikke tower met alle ruimte en toeters en bellen? :)
Het wordt inderdaad een game PC.
Het liefst leds( niet noodzakelijk maar wel leuk)
Bij voorkeur een kast met window
Nog geen waterkoeling, misschien later want dat is nu iets te duur.

Het hoeft geen compact systeem te zijn en ook geen grote tower, maar gewoon een normale kast. Met wel alle ruimte voor een luchtkoeler en gtx 970 :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De pricewatch kan niet filteren op kleur leds, maar een filter op de prijs van 80 tot 120 euro levert 285 resultaten op... Succes met eentje uitzoeken: http://tweakers.net/categ...VNrFCyMjQy0IFyM_OUrCwMagE

Wil je een kleinere selectie, mag je zelf schuiven met de sliders, gezien je verders niet vertelt wat je nog meer wilt.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Zijn drive bays erg handig of kan ik toch beter de h440 nemen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2014 21:08 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De H440 vind ik zelf een van de matigere kasten in zijn prijsklasse. 20-30 euro goedkoper en hij was prima, maar hij zit nu in het vaarwater van [vee] betere kasten. Een Define R5 lijkt behoorlijk op hem, maar is eigenlijk overal beter in, koeler, stiller, ruimer, tikje goedkoper, fancontroller etc.

pricewatch: Fractal Design Arc Midi R2 Window is een leuke kast, lekker ruim van binnen, erg goede airflow dankzij 140mm fans en een window

pricewatch: Corsair Carbide Air 540 Zwart is een behoorlijk opvallend ding, zou hem zelf nooit willen hebben, maar hij komt prima uit de reviews.

pricewatch: Phanteks Enthoo Pro Window is ook een erg goede kast, vrij groot, maar daardoor lekker ruim en is all round gewoon een prima ding.

Wil je echt dé kast van rond de 100 euro, dan zit je aan de pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart welke vooral opvalt door zijn onopvallendheid. Het uiterlijk is strak, hij is erg stil en koelt ook prima. Allround gewoon een zeer goede kast, met naar mijn mening eigenlijk geen nadelen, tenzij je hele gekke dingen gaat doen.

People as things, that’s where it starts.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:05:
Zijn drive bays erg handig of kan ik toch beter de h440 nemen
Ja, want zonder drive bays kan je geen hardeschijven of optische drives vast zetten.De H440 heeft er notabene 8. 2 voor 2,5" en 6 voor 3,5"

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:17:
[...]

Ja, want zonder drive bays kan je geen hardeschijven of optische drives vast zetten.De H440 heeft er notabene 8. 2 voor 2,5" en 6 voor 3,5"
Je kan in de H440 volgens mij wel gewoon hardeschijven er in stoppen, zie: https://www.youtube.com/watch?v=eqz5WAU9iJg

Verwijderd

Topicstarter
VasZaitsev schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:11:
De H440 vind ik zelf een van de matigere kasten in zijn prijsklasse. 20-30 euro goedkoper en hij was prima, maar hij zit nu in het vaarwater van [vee] betere kasten. Een Define R5 lijkt behoorlijk op hem, maar is eigenlijk overal beter in, koeler, stiller, ruimer, tikje goedkoper, fancontroller etc.

pricewatch: Fractal Design Arc Midi R2 Window is een leuke kast, lekker ruim van binnen, erg goede airflow dankzij 140mm fans en een window

pricewatch: Corsair Carbide Air 540 Zwart is een behoorlijk opvallend ding, zou hem zelf nooit willen hebben, maar hij komt prima uit de reviews.

pricewatch: Phanteks Enthoo Pro Window is ook een erg goede kast, vrij groot, maar daardoor lekker ruim en is all round gewoon een prima ding.

Wil je echt dé kast van rond de 100 euro, dan zit je aan de pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart welke vooral opvalt door zijn onopvallendheid. Het uiterlijk is strak, hij is erg stil en koelt ook prima. Allround gewoon een zeer goede kast, met naar mijn mening eigenlijk geen nadelen, tenzij je hele gekke dingen gaat doen.
Oke, dankjewel ik zal er zeker naar kijken :)

• kevinlania
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-10-2025
RaZ schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:17:
[...]

Er word bedoelt dat er geen externe drivebays zijn. Je kunt er dus geen dvdbrander ofzo instoppen
Pagina: 1