Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 13:21
Vanwege het feit dat mijn HTC One M7 af en toe wat traag begon aan te voelen en de batterij sneller leegliep als in het begin, heb ik vandaag een factory reset gedaan.

Ik heb alle gegevens op voorhand gebackupped en met succes kunnen terugzetten, buiten mijn smsberichten en mijn oproepgeschiedenis. Deze had ik gebackupped met SMS Backup+. Deze zet de SMS berichten op Google Gmail en je zou deze moeten kunnen herstellen via dezelfde manier achteraf. Ik zie de sms'en inderdaad op Gmail staan, maar als ik gebruik maak van de herstelfunctie, verandert er niks, de berichten staan niet terug in mijn sms-app. Dit vind ik erg vervelend, er waren namelijk toch wel conversaties die ik wou bijhouden.

Kan iemand mij helpen om deze van Gmail toch terug op mijn smartphone te krijgen? Als ik op restore click, dan gaat hij alle items af, maar als hij zegt dat hij klaar is, staat er nog steeds niets in mijn smsapp, ook niet na een reboot.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:19
Heb je wel de juiste (default) sms app gekozen? Wellicht in je vorige setup ooit maar 1 x gezien.
Misschien is nu hangouts default, of juist iets van HTC

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Kitkat? Dan moet je de beta gebruiken, daarin kun je smsbackup als standaard sms app instellen waarna hij ze wel terug zet
Edit: linkje https://plus.google.com/a...ies/113290889178902750997

Even zoeken waar je beta tester kunt worden nadat je deze community volgt, en update vanuit play store installeren

[ Voor 45% gewijzigd door reyals op 21-12-2014 21:26 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 13:21
Idd KitKat.

Het linkje dat je hebt gegeven, werkt niet, ik krijg een error 404, vermoedelijk omdat het een verkorte link is.

Ik heb nu de app 'Backup to Gmail' geïnstalleerd en deze werkt wel, ik moest hierbij inderdaad instellen dat dat mijn standaard SMS app was en niet de normale HTC app. SMS Backup+ heeft mij hier nooit naar gevraagd denk ik...

Het werkt, maar is wel enorm traag. Ik heb het gisterenavond gelanceerd en ik zit nu aan 14000 van de 17000 berichten. We zijn er bijna dus...

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com