Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

tablet-laptop welke?

Pagina: 1
Acties:

• MetalHolic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-12-2020
goedendag,

ik ben op zoek naar een goede tablet/laptop {combi} waar ik alles op kan doen.

ik wil mijn werk er op kunnen doen, maar ook gewoon mee kunnen relaxen.
ik doe fotoshop.

ik zat zelf te denken voor de Microsoft surface pro 3
maar weet niet of dat overkill is.
wil het mogelijk ook mijn dagelijkse computer er voor vervangen.

het is een pre om dit te kunnen:
stylis pen
goede beeld kwaliteit [ hoger hoe beter} { goede kleuren}
makkelijk mee te nemen.
extra scherm kunnen aansluiten.

kosten zijn geen punt.

greets
metalHolic

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denk dat de Surface pro een goede keuze is, misschien is de Lenovo Yoga Pro 3 ook iets om naar te kijken, al was de Tweakers reactie er niet zo lovend over;

reviews: Lenovo Yoga 3 Pro: meer luxe- dan werkpaard

Denk dat de Surface Pro wel biedt wat je zoekt, alleen jammer dat het écht een tablet is en je hem dus moeilijk inclusief keyboard cover op je schoot kan leggen. Zou overigens wel voor een i5 of i7 uitvoering gaan.

Misschien is dit nog leuk om naar te kijken;

http://www.dell.com/nl/p/xps-12-9q33/pd?ref=PD_OC

Prima hardware, en het is echt een laptop met tablet modus, geen tablet met keyboard cover.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 22-12-2014 13:36 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:01

Umbrah

The Incredible MapMan

De Surface Pro is inderdaad perfect en zeker dóór het scherm populair in de grafische sector (inductie-stylus met drukniveau's).

Alleen de GPU is niet noodzakelijk een game-wonder, als je dat ook nog wilt. Je omschrijft op photoshop (niet fotoshop) na niet heel veel, maar dát zal nog goed gaan. Het scherm heeft een enorm hoge resolutie echter, en een erg breed kleurbereik. Ik geloof dat A-RGB wel mogelijk is. Een extra scherm kan via mini-displayport, overigens, of via de Surface Dock connector.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
De Lenovo 3 pro is om simpele reden niet aan te raden. Je geeft aan photoshop te gebruiken, en aangezien de lenovo is uitgerust met een erg trage cpu/gpu lijkt me dat geen goed alternatief.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
De Lenovo 3 pro is om simpele reden niet aan te raden. Je geeft aan photoshop te gebruiken, en aangezien de lenovo is uitgerust met een erg trage cpu/gpu lijkt me dat geen goed alternatief. Is het niet een idee om gewoon een degelijk snelle laptop (13.3 inch?) aan te schaffen met een tablet terzijde? Ik denk dat je dan al snel even veel geld kwijt bent.