Geluid krijgen met PS3 + monitor?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Hey iedereen, ik heb ff wat advies nodig...

Ik wil mijn PS3 aansluiten op een PC monitor omdat ik dan op mijn slaapkamer kan gamen... Ik zit alleen met geluid want hoe ga ik dat doen? Ik heb gewoon een koptelefoon met een 3,5mm jack maar die kan niet in de monitor of de ps3. Ik geloof dat de enige oplossing is om een draadloze headset te kopen, ik zat te denken aan die pulse headset van Sony maar gaat dat dan wel lukken? Het liefst sluit ik gewoon mijn 3,5 mm koptelefoon aan. Heeft iemand hier een beetje verstand van?

- Tycho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:57
Monitor kopen die speakers heeft?
met een concerterkastjeVia HDMI converteren naar een dsub aansluiten en een audio out?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Nouja de monitor die heb ik al dus dat zie ik niet echt als een oplossing... en ik heb niet zoveel verstand van converters en dat soort dingen... Maar als ik die Pulse headset aansluit dan heb ik wel gewoon geluid toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Tycho500 op 21-12-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 22:32
De PS3 heeft een optische uitgang, dus daar zou je wat voor kunnen zoeken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
In de zin van een Optical out naar 3,5 mm kabeltje ofzo? Gaat dat dan wel goed als ik bij me settings aangeef dat ik een optical out kabel gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Tycho500 schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:21:
In de zin van een Optical out naar 3,5 mm kabeltje ofzo? Gaat dat dan wel goed als ik bij me settings aangeef dat ik een optical out kabel gebruik?
Ja zo is mijn headset aangesloten dus het zou hetzelfde moeten zijn met een aparte speakerset of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als ik het me goed herinner kun je ook de standaard beeld/geluid kabel die bij de PS3 zit aansluiten en die in de settings aanmerken als 2de geluidsuitgang. Dan doe je het beeld via de hdmi en het geluid via de rood/witte RCA pluggen. Moet je alleen nog even een speakersetje of versterkertje hebben waar je het op kan aansluiten.
Deze kabel bedoel ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetplus.ca/images/products/PS123rcaCable_LG.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 21-12-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gewoon de wireless PS3 headset halen. Best bang for the buck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Dank voor alle hulp, ik heb de Wireless 2.0 headset gekocht... Deze was 88 euro en vond ik het wel waard om te halen. Werkt inderdaad prima!
Pagina: 1