Toon posts:

Gtx 750ti of R9 270x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik heb jullie hulp nodig.
Ik zit dus te twijfelen tussen de twee kampen met de keuze van mijn videokaart, waar zouden jullie voor gaan en waarom?
Suggesties van Andere kaarten dan in de titel genoemd van rond de zelfde prijs zijn uiteraard ook welkom!
Wil mijn pc gaan gebruiken voor gamen, maar hoeft niet allemaal super high end. Processor is een intel i5 4460 boxed, met gewoon even normaal msi moederbordje zonder teveel poespas.
Thx alvast.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-02 08:09
Welke voeding?

De 270 is stukken sneller dan de 750 TI, en ongeveer gelijk geprijst. Ik zou dus voor de 270 gaan!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren

Verwijderd

Topicstarter
Corsair 430watt, zit te denken om die wat op te schroeven.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Niet nodig. Voor beide kaarten meer dan zat!

Verwijderd

Topicstarter
En voor welke kaart zouden jullie kiezen, niet perse een van deze, met een budget van rond de 120-150 euro, waar games van nu gewoon acceptabel op draaien. Ik ben niet echt een hardcore gamer zegmaar. Of zou ik dan zelfs nog een prijsklasse lager kunnen gaan zitten want zit aardig aan de top van mn budget.

(sorry voor plaatsen in verkeerde topic trouwens!)

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
pricewatch: Club3D Radeon R9 270 '14 Series. Dacht eerlijk gezegd al dat het om de nonX versie ging. Iets langzamer dan de 270X uit je topictitel en openingspost, maar nog steeds krachtiger dan een 750ti.
Pagina: 1