We hebben weer sneeuw op de site. Helaas zorgt de sneeuw ervoor dat alle navigatieknoppen bovenin nu niet meer werken op mijn Surface RT.
Zelfde probleem hier, ook zonder custom CSS.
Formerly known as Ragdoll
Bij mij werken de userbar knoppen alleen niet als je het menu niet mee laten scrollen.
dit in je custom css zetten fixt het trouwens:
dit in je custom css zetten fixt het trouwens:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| #userbar { z-index:95; } |
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik zie de sneeuw niet door het rode heen vallen, zoals het afgelopen jaar wel was.

Firefox op windows

Firefox op windows
[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 21-12-2014 00:56 ]
Bij mij zijn het alleen de knoppen aan de rechterkant (DM, vlaggetje etc)
_David_, hoe kan ik de custom CSS bereiken als die knopjes niet werken?
Edit: ha, de 404 pagina gaf me de normale bar en dan lukt het wel. Dus gewoon een niet bestaande pagina invoeren
Edit: ha, de 404 pagina gaf me de normale bar en dan lukt het wel. Dus gewoon een niet bestaande pagina invoeren
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 21-12-2014 00:56 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij mij is er alleen wat wits zichtbaar zoals op het plaatje van Frozen, maar verder geen sneeuw op mijn scherm. Vind ik niet erg overigens...
(Komt wellicht door de Flash blocker en/of door 'click to run'. OS X 10.10.1 met Google Chrome.)
(Komt wellicht door de Flash blocker en/of door 'click to run'. OS X 10.10.1 met Google Chrome.)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De sneeuw is alleen op GoT te zien, dus op alle andere pagina's op Tweakers kan je wel bij die knoppen.gambieter schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:52:
The devil is in the details.
Ehhhhgambieter schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:52:
Voor de rest: https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences/ < linkje waar je de custom css kan invoeren.
Edit: Wat Hahn zegt kan ook
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Menubalk op 'Niet altijd in beeld' zetten geeft iets meer sneeuw, namelijk ook in die rode balk, als hij in beeld is. En de knoppen rechtsboven zijn dan inderdaad niet klikbaar. Nog steeds geen sneeuw over het hele scherm zoals andere jaren...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sneeuw was nooit over het hele scherm.
Bij mij op mijn gefrutselde statische header (ik heb geen moeite genomen om de css te fixen voor de 'built-in' fixed header) stopt de sneeuw met vallen als je scrollt. Als ik 'm op de 'built-in' fixed zet, stopt 'ie ook (maar zie ik wel, thanks to my css).
Oh, en voor sneeuw zien EN knopjes:
Zou iig in enkele browsers moeten werken.
Bij mij op mijn gefrutselde statische header (ik heb geen moeite genomen om de css te fixen voor de 'built-in' fixed header) stopt de sneeuw met vallen als je scrollt. Als ik 'm op de 'built-in' fixed zet, stopt 'ie ook (maar zie ik wel, thanks to my css).
Oh, en voor sneeuw zien EN knopjes:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| #searchbar + div:not(#entity):not(.galleryHeadingContainer) { pointer-events: none; } |
Zou iig in enkele browsers moeten werken.
[ Voor 24% gewijzigd door F.West98 op 21-12-2014 01:52 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Echt wel...F.West98 schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:47:
Sneeuw was nooit over het hele scherm...
Alleen niet in alle topics wellicht...
Pale Moon 25.1.0 x64 op Windows 8.1, http://i.imgur.com/DWP43KK.png
Zelfde verhaal hier. Chrome op Windows.Frozen schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:50:
Ik zie de sneeuw niet door het rode heen vallen, zoals het afgelopen jaar wel was.
[afbeelding]
Firefox op windows
Bij mij gaat het alleen om de knoppen rechtsboven, nieuws/reviews/etc doen het normaal.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:33:
We hebben weer sneeuw op de site. Helaas zorgt de sneeuw ervoor dat alle navigatieknoppen bovenin nu niet meer werken op mijn Surface RT.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Op mijn RT alle knoppen behalve het Tweakers logo. Op de desktop, ook met IE, werken nieuws en reviews, etc wel.
Knoppen rechtsboven in werken inderdaad niet (op de ipad)Raven schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:40:
[...]
Bij mij gaat het alleen om de knoppen rechtsboven, nieuws/reviews/etc doen het normaal.
[ Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 21-12-2014 10:44 ]
Cloud ☁️
Kon niet eens een notificatie wegklikken, uiteindelijk na het nodige geklik en F5'en via nieuwsbericht wel gelukt.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik kan met Safari op OS X Yosemite het DM en notificatie knopje ook niet aanklikken 
Header staat bij mij gewoon vast overigens.
Header staat bij mij gewoon vast overigens.
[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 21-12-2014 11:15 ]
Hier werken die knopjes in deze sneeuwige tijden gewoon 
Goed die doen het dus niet.....
Windows 8.1 64 bit
Google Chrome 39.0.2171.95 m
Als ik de meescrollende header uit zet dan sneeuwt het wel
Goed die doen het dus niet.....
Windows 8.1 64 bit
Google Chrome 39.0.2171.95 m
Als ik de meescrollende header uit zet dan sneeuwt het wel
[ Voor 30% gewijzigd door Mrjraider op 21-12-2014 11:14 ]
Ik ga dat script uitzetten, dit jaar geen sneeuw...
Intentionally left blank
Misschien een besneeuwd Tweakers-logo dan? Want nu is het wel heel Kerstloos
Dat maakt de header van Tweakers er niet Kerstiger op.
Beter lezenPhantom schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:12:
Ik heb helemaal nergens sneeuw?
crisp schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:37:
Ik ga dat script uitzetten, dit jaar geen sneeuw...
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat klopt.Phantom schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:12:
Ik heb helemaal nergens sneeuw?
[ Voor 87% gewijzigd door Hahn op 21-12-2014 14:13 ]
jammer, de kerstsfeer is altijd wel gezellig.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Gelukkig heb ik het scriptje nog ergens staan
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Pagina: 1