Een goedenavond iedereen, dit is mijn eerste post dus excuses als het niet geheel conform de regels is!
Ik zoek een nieuwe processor koeler
Ik ben op zoek naar een vervanger voor de stock koeler voor mijn Intel i5 4440K. De huidige koelt tussen de 56-60 graden zonder zware belasting, dit schiet omhoog naar 65-70 met games (getest met Rome 2).Ik vind het wel belangrijk dat de geluidsproductie binnen de perken blijft, de huidige koeler maakt vrij veel herrie.
Wat is je budget?
Geen budget, zolang het fysiek in de case past.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, elk merk is welkom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 4440
ASRock Fatal1ty H97 Killer
MSI GeForce GTX 760 2GB
Corsair Carbide SPEC-03 Red Led
Corsair Vengeance Pro
Corsair AX860
Overigens is dit de eerste keer dat ik me meer verdiep in de temperaturen, dus als ik iets verpruts hoor ik dat graag. Ik heb HWMonitor gebruikt om alles te meten.
Ik zoek een nieuwe processor koeler
Ik ben op zoek naar een vervanger voor de stock koeler voor mijn Intel i5 4440K. De huidige koelt tussen de 56-60 graden zonder zware belasting, dit schiet omhoog naar 65-70 met games (getest met Rome 2).Ik vind het wel belangrijk dat de geluidsproductie binnen de perken blijft, de huidige koeler maakt vrij veel herrie.
Wat is je budget?
Geen budget, zolang het fysiek in de case past.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, elk merk is welkom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i5 4440
ASRock Fatal1ty H97 Killer
MSI GeForce GTX 760 2GB
Corsair Carbide SPEC-03 Red Led
Corsair Vengeance Pro
Corsair AX860
Overigens is dit de eerste keer dat ik me meer verdiep in de temperaturen, dus als ik iets verpruts hoor ik dat graag. Ik heb HWMonitor gebruikt om alles te meten.
[ Voor 3% gewijzigd door Cyhiraeth op 21-12-2014 00:15 ]