Toon posts:

upgraden maar wat???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De specs van mijn bak zijn

Duron 650 mhz
224 mb ram
16 mb video savage 4 pro
soundblaster 1024
de rest staat er onder..

nou zou ik games sneller willen spelen onder windows98SE wat moet ik dan allemaal upgraden ik speel games zoals Q3 UT en no one lives fore ever...
ik wil er maximaal 750 gulden voor neerleggen en meer niet dus wat zouden jullie doen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Hint: je zit al in het goede forum :P

Verwijderd

Topicstarter
LOL ;)

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

ik zou voor 750 gulden een nieuwe videokaart kopen >:)

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Topicstarter
en mijn processor dan is tie niet een beetje traag???

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

overklokken die handel |:(
Koop voor 600 een videokaart en voor 150 dikke koeling.

Verwijderd

Topicstarter
heb hem al geprobeert over te klokken maar klukte niet ook niet met behulp van de FAQ.....

• WILDEAAP

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Hmm je moet eens goed zoeken hier op GOT of in je mobo boekje.
Anders laat je hem op 650 draaien. Voor spellen moet je gewoon een vettere videokaart hebben.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
koop maar een nieuwe videokaart dat clocken moet je aan iemand vragen die je er misschien bij kan helpen

maar voor games zou ik toch echt een andere videokaart nemen dan ga je al een eind vooruit daaran kun je altijd nog een andere proc kopen

neem bijv. een duron 900 = 244
asus v7700 32mb pure 429 ofzo dan nog iets aan verzend kosten erbij en je hebt al een leuker systeem (shit koeling vergetn is ook iets van 3 tientjes)

kijk maar het is maar een mening

correct me if I'm wrong :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
Laat dat overklokken maar zitten, daar hoef je niet per sé aan te beginnen als "n3wb33" (no flame intended)

Koop voor ca fl 450 een Powercolor GeForce2 PRO 64mb (welliswaar geen echte pro, het geheugen loopt minimaal op de snelheid van een GTS, maar wat wil je voor dat geld :)) en dan heb je nog 300 gulden over voor een processor, leg nog een paar tientjes bij ;) en je hebt een TB 1.1ghz (fl 335) :9~
Daar kun je wel weer even mee vooruit! :)

voor verkoop adressen enz. http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp voor als je 'm nog niet wist ;) succes!

• juanp
Op woensdag 13 juni 2001 22:20 schreef Xtuv het volgende:
Laat dat overklokken maar zitten, daar hoef je niet per sé aan te beginnen als "n3wb33" (no flame intended)

Koop voor ca fl 450 een Powercolor GeForce2 PRO 64mb (welliswaar geen echte pro, het geheugen loopt minimaal op de snelheid van een GTS, maar wat wil je voor dat geld :)) en dan heb je nog 300 gulden over voor een processor, leg nog een paar tientjes bij ;) en je hebt een TB 1.1ghz (fl 335) :9~
Daar kun je wel weer even mee vooruit! :)

voor verkoop adressen enz. http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp voor als je 'm nog niet wist ;) succes!
nog iemand die zo denkt alleen ik kies iets andere producten maar je kunt kiezen wat je zelf wilt :7

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
'k had jouw post nog niet gezien :) toen was ik druk aan het tiepen ;)

Maar ik kan je wel vertellen dat mijn "upgrade" sneller is :P ;) wel ietsje duurder maar 't scheelt niet veel.

• juanp
Op woensdag 13 juni 2001 22:27 schreef Xtuv het volgende:
'k had jouw post nog niet gezien :) toen was ik druk aan het tiepen ;)

Maar ik kan je wel vertellen dat mijn "upgrade" sneller is :P ;) wel ietsje duurder maar 't scheelt niet veel.
klopt daar heb je gelijk in maar ik ga voor asus dus dat zal het wel geweest zijn en als ik hem was zou ik ook wel voor jou config gaan (zit een snellere proc bij)maar die kaart is ook wel iets te oc'en ;)

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:00
Nieuwe videokaart is echt hard nodig. Ik heb ook een savage 4 (32mb) maar ik presteer er echt helemaal nix mee (pIII500@575, 224mb)

In november is me proc aan vervanging toe. Maar deze week krijg ik een nieuw kaartje.

Maar eerst zou ik een leuke videokaart uitzoeken, dan kijken wat je over heb voor een proc, want die is op dit moment niet zo belangrijk (vind ik)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Koop:
- AMD Athlon Thunderbird 1200 FL 415,-
- PowerColor GeForce2 64MB TV-Out FL 449,-
----
865,-

dan betaal je 115,- meer maar dan heb je ook iets meer. En bovendien kun je je duron en je videokaart wel aan een of andere gek op ibazar slijten.

Het belangrijkste is voor spellen met jouw bak dat je de videokaart vernieuwd. Over het algemeen geld hoe duurder hoe beter. Ik zou wel minimaal voor een GF2GTS 64mbDDR gaan en daar heb je met die powercolor de goedkoopste van. Je kunt een betere duurdere kopen tot 750,- maar dan mis je wel dat tbird beest inside :)
Je kunt ook eerst een videokaart kopen en dan ff doorsparen voor een nieuwe cpu, maar als je geen geduld hebt en toch snel wil zijn voor 750,- pak het bovenste dan!

Vergeet niet als je deze zooi hebt ingebouwd effe wat detonators en via's te download, da scheelt :)

Succes, laat maar horen wat je doet.
Pagina: 1