Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Led met 3d en smart
Wat is je budget?
Tussen de 500 en 750 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken xbmc via nuc ps 4 spelen
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen idee open voor alle tips
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek gewoon een goeie tv met goede contrast en zwart waardes binnen mijn budget.
Zoals hierboven aangegeven zoek ik dus een led voor in de huiskamer voor tv/films te kijken en wat ps4 te spelen.
Belangrijkste dingen zijn voor mijn helderheid contrast en zwart waardes.
Het hoeft niet de top te zijn maar wel een beetje goed.
Ik heb gister een aanbieding gehad bij een elektronika zaak in de buurt nl. de Toshiba 42M7463DG - 3D led-tv - 42 inch - Full HD - Smart tv voor 699 euro maar ik heb nagekeken en die kwam kwa contrast niet zo goed uit de bus.
Hebben jullie nog tips voor mij om eens naar te kijken?
Ik zoek een?
Led met 3d en smart
Wat is je budget?
Tussen de 500 en 750 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken xbmc via nuc ps 4 spelen
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen idee open voor alle tips
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek gewoon een goeie tv met goede contrast en zwart waardes binnen mijn budget.
Zoals hierboven aangegeven zoek ik dus een led voor in de huiskamer voor tv/films te kijken en wat ps4 te spelen.
Belangrijkste dingen zijn voor mijn helderheid contrast en zwart waardes.
Het hoeft niet de top te zijn maar wel een beetje goed.
Ik heb gister een aanbieding gehad bij een elektronika zaak in de buurt nl. de Toshiba 42M7463DG - 3D led-tv - 42 inch - Full HD - Smart tv voor 699 euro maar ik heb nagekeken en die kwam kwa contrast niet zo goed uit de bus.
Hebben jullie nog tips voor mij om eens naar te kijken?