Kewl maar ik ben niet de eerste die het gaat proberen
Alle proemn in n drek
Heb het al vaker gedaan. Maar elke keer na een dag ofzo ging het fout. De nagellak brak door ofzo. Maar verder werkt het perfect.
I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
Ik werd het een beetje zat elke keer opnieuw een draadje om de pinnetjes te winden (om weer een ander voltage uit te proberen), dus heb ik maar wat snoertjes aan de achterkant van het mobo gesoldeerd. Een dipswitch eraan & klaar was de mod.
Het werkt als een tiet, maar het was dan ook niet nodig iets af te plakken (PIII, 1,7v). Geen idee of nagellak, of iets anders, al dan niet blijft zitten.
Het werkt als een tiet, maar het was dan ook niet nodig iets af te plakken (PIII, 1,7v). Geen idee of nagellak, of iets anders, al dan niet blijft zitten.
ik heb het nog niet geprobeerd, probeer het vanavond wel
Verwijderd
dit is toch gewoon eeen makkelijke voltage mod
alleen had ie er dipswitch tuseen moeten zetten zodat je ze makkelijk kan veranderen
alleen had ie er dipswitch tuseen moeten zetten zodat je ze makkelijk kan veranderen
ik ga het niet doen 
idd een switch was wel makkelijk geweest.. alleen een beetje moeilijk te bevestigen...
idd een switch was wel makkelijk geweest.. alleen een beetje moeilijk te bevestigen...
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
je hoeft ze niet om te leiden bij je proc
maar je kan ook ff kijken waar die draadjes naar toe lopen en daar gaan solderen (op mobo dus) is wat makkelijker heb ik ook gedaan. want als je echt wil OC-en word het toch echt solderen (zou wel eerst ff oefenen voordat je het gaat doen op een oud mobo'tje ofzo
maar je kan ook ff kijken waar die draadjes naar toe lopen en daar gaan solderen (op mobo dus) is wat makkelijker heb ik ook gedaan. want als je echt wil OC-en word het toch echt solderen (zou wel eerst ff oefenen voordat je het gaat doen op een oud mobo'tje ofzo
Pagina: 1