beste tweakers,
ik heb een desktop samengesteld. Dit is voormij de eerste keer dat ik dit echt doe. zouden jullie deze is kunnen nakijken of alles wel kan werken met elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet vooral zeer geschikt zijn om zware programma's te draaien zoals photoshop dreamweaver en nog andere gelijke programma's(natuurlijk gaan eer nog meerdere van deze programmas tegelijk openstaan. Aangezien ik ook graag game op een pc maar mijn vorige het begeven had zal ik er ook nieuwe games zoals GTA5 op spelen. Zelf heb ik wel al gekeken of deze pc die ik samengesteld heb het wel kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximumprijs is rond 900. Dit is zonder de verzendprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zelf heb ik al een monitor maar verder nog niets. Een toetsenbord en muis is niet echt heel belangrijk dus die ga ik in de lokale winkel kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor mij is 1 beeldscherm momenteel wel genoeg dus meer als 1 grafische kaart zal ik niet nodig hebben. Toch zal ik binnenkort uitbreiden naar meerdere beeldschermen maar dan denk ik er aan om dezelfde grafische kaart te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta oopen voor alle merken natuurlijk moet dit ook geen onbekende merken zijn. Liefst dan toch een merk dat betrouwbaar is.
Ga je overklokken?
wel, dit is mischien wat moeilijk om te snappen maar, mijn vader en ik hebben beide een nieuwe desktop nodig. aangezien ik deze iets meer nodig heb omdat mijn oude pentium
nog iets ouder is als die van hem mag ik er dus eerst een kopen. ik dacht er dus ook aan om mijn moederbord te laten voorzien van overklokken maar de processor nog niet. later als mijn vader zijn desktop besteld zal hij een moederbord kopen dan niet geschikt is voor overklokken en krijgt hij mijn processors en koop ik een nieuwe die wel overklokken toelaat. Voor de mensenn die dit niet snappen: ik koop een processor die niet kan overklokken en geef deze na een halfjaar door aan mijn vader en hij koopt dan voormij ééntje die wel kan overklokken.
zelf heb ik ook al een lijste gemaakt van componenten:
ik heb een desktop samengesteld. Dit is voormij de eerste keer dat ik dit echt doe. zouden jullie deze is kunnen nakijken of alles wel kan werken met elkaar.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet vooral zeer geschikt zijn om zware programma's te draaien zoals photoshop dreamweaver en nog andere gelijke programma's(natuurlijk gaan eer nog meerdere van deze programmas tegelijk openstaan. Aangezien ik ook graag game op een pc maar mijn vorige het begeven had zal ik er ook nieuwe games zoals GTA5 op spelen. Zelf heb ik wel al gekeken of deze pc die ik samengesteld heb het wel kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximumprijs is rond 900. Dit is zonder de verzendprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zelf heb ik al een monitor maar verder nog niets. Een toetsenbord en muis is niet echt heel belangrijk dus die ga ik in de lokale winkel kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor mij is 1 beeldscherm momenteel wel genoeg dus meer als 1 grafische kaart zal ik niet nodig hebben. Toch zal ik binnenkort uitbreiden naar meerdere beeldschermen maar dan denk ik er aan om dezelfde grafische kaart te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta oopen voor alle merken natuurlijk moet dit ook geen onbekende merken zijn. Liefst dan toch een merk dat betrouwbaar is.
Ga je overklokken?
wel, dit is mischien wat moeilijk om te snappen maar, mijn vader en ik hebben beide een nieuwe desktop nodig. aangezien ik deze iets meer nodig heb omdat mijn oude pentium
zelf heb ik ook al een lijste gemaakt van componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 68,40 | € 68,40 |
| 1 | NZXT Aperture M | € 34,- | € 34,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 827,15 | |