Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2010 loopt vast bij openen Wehkamp email

Pagina: 1
Acties:

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:08
Hallo Tweakers,

Ik ben al jaren een tevreden Outlook 2010 gebruiker. Tot ik gisteren een bestelling heb geplaatst bij de Wehkamp. Ik krijg het mailtje maar niet open. Hij blijft hierop hangen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cepmxcn.png

Via hotmail.com kan ik de mail wel openen maar Outlook weigert helaas.Ik heb gisteravond al wat zitten googlen, helaas zonder resultaat. Herstart mocht ook niet baten. Ook wanneer ik Outlookt start in safe mode blijft hij d'r op hangen.

Iemand suggesties hoe dit nu verder aan te pakken? Ik las overigens ook wat over conflicterende lettertypen vanuit Adobe maar ik maak geen gebruik van Adobe software buiten Flash.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat voor virusscan heb je draaien? Als die je inkomende mail scant, en er staat een domein in wat hij niet vertrouwd, zou het kunnen zijn dat die er voor zorgt dat outlook niet met dat domein kan connecten bijvoorbeeld. En dan zou je volgens mij zo'n schermpje kunnen krijgen.

Desktop | Server | Laptop

• Dynaw
Rupie schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:51:
Wat voor virusscan heb je draaien? Als die je inkomende mail scant, en er staat een domein in wat hij niet vertrouwd, zou het kunnen zijn dat die er voor zorgt dat outlook niet met dat domein kan connecten bijvoorbeeld. En dan zou je volgens mij zo'n schermpje kunnen krijgen.
Goede! Eens testen wat er gebeurt wanneer ik hem tijdelijk uitschakel. MSE is overigens mijn realtime virusscan.

Edit: Gebeurt niets nieuws helaas. Buiten dat er nu ''Microsoft Word'' in de titelbalk staat.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3y4UNFw.png

[ Voor 12% gewijzigd door Dynaw op 20-12-2014 19:39 ]

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Is dat UNC pad wel bereikbaar? :P

• Dynaw
Hoe kan ik dat controleren? Als ik op het pad Google vind ik namelijk wel afbeeldingen, die het gewoon doen. Zie ook deze afbeelding bijvoorbeeld.

Het pad is overigens als volgt: \\i1.adis.ws\i\wehkamp

• Dysmael
Ja, en dat werkt dus niet. In de mail wordt verwezen naar een pad waar jij niet bij kan. Hotmail.com is blijkbaar vergevender dan Outlook daarin. Outlook kent blijkbaar een minder goede manier van afhandelen van onbenaderbare paden en / of time-outs.

De link die jij plaats gaat om http :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dysmael op 20-12-2014 19:58 ]

• Dynaw
Stomme vraag misschien, maar kan ik dat oplossen of is dat aan Wehkamp zelf? :P

• Dysmael
Lijkt mij aan Wehkamp te liggen. Kan je waarschijnlijk wel omzeilen door de mail in plattetekstopmaak te bekijken. Of door wehkamp.nl niet te vertrouwen zodat afbeeldingen niet automatisch worden geladen.

• verjager
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hier ook met Outlook 2010 precies hetzelfde euvel. Na poosje wachten start Outlook wel op, en tekst van de mail wordt geladen na opnieuw geduld beoefenen.

Vervolgens lukt afbeeldingen downloaden (ingesloten in e -mail) niet.
Lijkt mij ook een specifiek Wehkamp probleem.
Pagina: 1