Beste tweakers,
Ik heb al een tijdje mijn Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition. Vorige week was ik met OpenCL aan het spelen. Na het updaten van mijn drivers (via catalyst control center) vraagt de update manager of ik nu wil reboten of later.
Ik kies voor de optie om dit uit te stellen en probeer mijn OpenCL programma opnieuw te draaiien. Ik krijg vervolgens een zwart scherm en heel de computer lijkt gecrasht. Ik duw 5 seconden op mijn power knop om het systeem af te sluiten.
Nu boot mijn computer echter niet meer (zo dood als een pier!).
Wat heb ik al wel geconstateerd:
Ik heb al een tijdje mijn Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition. Vorige week was ik met OpenCL aan het spelen. Na het updaten van mijn drivers (via catalyst control center) vraagt de update manager of ik nu wil reboten of later.
Ik kies voor de optie om dit uit te stellen en probeer mijn OpenCL programma opnieuw te draaiien. Ik krijg vervolgens een zwart scherm en heel de computer lijkt gecrasht. Ik duw 5 seconden op mijn power knop om het systeem af te sluiten.
Nu boot mijn computer echter niet meer (zo dood als een pier!).
Wat heb ik al wel geconstateerd:
- Ik geraak niet eens in mijn BIOS & hoor ook geen moderbord beeps.
- Als ik mijn grafische kaart verwijderd werkt het systeem perfect.
- Als ik de 'bios switch' v/d graka verzet helpt dit niets.
- Is er iets dat ik nog zelf met die graka kan doen.
- Vallen mijn handelingen eigenlijk binnen de garantie of had ik eerst mijn PC moeten reboten (maar dan hadden zij mij imo moeten verplichten en er geen optie van maken om het later te doen). Kan mij ook niet herrineren dat ik een grote warning heb gezien dat ik mijn PC direct moet reboten.