Toon posts:

Dutchtone :(

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Duchtone prepay en de hele dag kan ik al niet bellen. Inplaats van "Duchtone" staat er "Geen toegang" in mn display.:(
Ik heb al een mailtje gestuurd naar duchtone. Maar heb nog geen antwoord.
En bellen naar de klantenservice kan niet want ik weet het nummer niet via een gewone telefoon en mn mobiele werkt niet:(

Ik heb nog wel genoeg beltegoed en dat is nog tot ergens volgend jaar geldig dus dat kan het probleem niet zijn.

Ben ik de enige of ligt Dutchtone plat?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
D* Allin Prepay Klantenservice:

0900-0155 75cent/gesprek

zal waarschijnlijk een probleem met je
simkaart zijn, zo op het eerste verhaal.
voor meer info gewoon even bellen.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

het is tenminste niet p minuut dat scheelt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 22:32 schreef koen het volgende:
D* Allin Prepay Klantenservice:

0900-0155 75cent/gesprek

zal waarschijnlijk een probleem met je
simkaart zijn, zo op het eerste verhaal.
voor meer info gewoon even bellen.
Bedankt voor het nummer!!! :)

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Zal inderdaad aan je SIM liggen want ik heb over het algemeen weinig slechte dingen gehoord over Dutchtone. Zelf heb ik een abonnement, maar een paar vrienden hebben een Prepay-toestel en daar hoor ik ook niets bijzonders van.

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Ik heb vandaag geen problemen gehad met Dutchtone. Ik kon gewoon bellen en gebeld worden, alleen het enige puntje van Dutchtone is je bereik die je af en toe in de steek laat.

Nieuw, nu met Twitter

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 14 juni 2001 05:25 schreef xfile het volgende:
Ik heb vandaag geen problemen gehad met Dutchtone. Ik kon gewoon bellen en gebeld worden, alleen het enige puntje van Dutchtone is je bereik die je af en toe in de steek laat.
Mwa, het bereik ben ik tevreden over hoor.. Helaas heb ik als ik mobiel->vast bel soms last van het probleem dat ik mezelf in echo hoor.. ;(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• bavara
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op donderdag 14 juni 2001 09:02 schreef Burat het volgende:

[..]

Mwa, het bereik ben ik tevreden over hoor.. Helaas heb ik als ik mobiel->vast bel soms last van het probleem dat ik mezelf in echo hoor.. ;(
Dat kan ook aan je foon liggen.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb een Dutchtone Business abo van de zaak.... baas betaald, dus ik neem met lief Dutchtone. Geen problemen deze week, altijd bereik. (Althans waar ik was, tis niet altijd zuivere koffie met Dutchtone)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:23

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 14 juni 2001 11:16 schreef maartena het volgende:
Ik heb een Dutchtone Business abo van de zaak.... baas betaald, dus ik neem met lief Dutchtone. Geen problemen deze week, altijd bereik. (Althans waar ik was, tis niet altijd zuivere koffie met Dutchtone)
Ja ik heb hetzelfde abo, ook meestal gen problemen behalve dat ik vaak opeens op Belgie zit te bellen, proximus ofzo. Dat scheelt hendig veel pieken en ik moet ze wel zelf betalen :( . Ook vind ik het rottig dat bij mij smsjes van MTNSMS enzo niet aankomen maar ik schijn de enige te zijn met Dutchtone die hier last van heeft ;(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
Ik heb ook een Dutchtone Business abo; ik heb bijna overal bereik, behalve beneden |:(

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op donderdag 14 juni 2001 09:02 schreef Burat het volgende:

Ligt echt aan je foon, want ik heb het wel eens van mobiel naar mobiel en soms ook met vast naar vast (Twinner aan 1 kant van de lijn)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
Op donderdag 14 juni 2001 16:05 schreef TheKeeper het volgende:

[..]

Ligt echt aan je foon, want ik heb het wel eens van mobiel naar mobiel en soms ook met vast naar vast (Twinner aan 1 kant van de lijn)
Ik graaf deze draad op, want ik heb ook geregeld last van echo's, en dat is gigantisch hinderlijk!
Ik heb een Dutchtone abonnement en een Nokia 3210.
Ligt dit nu aan Dutchtone of aan de Nokia? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het aan m'n foon ligt... :?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Pagina: 1