Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop 17,3 met een paar specifieke voorkeuren

Pagina: 1
Acties:

• Arar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 22:36
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?

Windows, MS Office, niks bijzonder zwaars eigenlijk.

Wil je gamen?
Nee.

Video's of foto's bewerken?
Niet echt. Een enkele keer zal ik het daarvoor gebruiken. Het is voornamelijk tekst verwerken en surfen.
Ik gebruik het wel veel om films via de HDMI op TV te kijken.

Wat is je budget?
Die heb ik niet vastgesteld. Zo goedkoop mogelijk binnen de eisen, aangezien het toch licht werk is. Ik ben gek op aanbiedingen :) .

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar gewicht vind ik niet belangrijk. Hij gaat toch mee in de auto en een stroomaansluiting is altijd wel in de buurt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het is geen harde eis, maar als het op het werk er wat meer tussen past is het wel fijn. HP, Dell, Toshiba. Het is geen harde eis.

Heb je nog specifieke voorkeuren
Een beelddiagonaal van 17,3" met zo min mogelijk spiegeling in het scherm voor gebruik op kantoor.

Voedingsaansluiting niet aan de rechterzijde van de laptop. Bij mijn huidige HP G72 vind ik dat erg onhandig met gebruik van een losse muis.

Er zal meteen een SSD in komen. Het zou handig zijn om de bestaande/gemonteerde HDD als tweede schijf te monteren. Zoals een aantal Acer modellen standaard hebben.

5ghz ondersteuning.

Aankoop voor de jaarwisseling.

63kWp 3x25A 3 meterkasten

• roffeltjes
  • Laatst online: 19:21
Aanbieding? Ik denk dan direct weer aan Dell. Die zijn behoorlijk aan het opruimen en met een vip code erbij zijn ze al snel 50+ euro goedkoper dan alles wat ik op de pricewatch vind in het goedkope segment.

Inspiron 17" 5000
379 voor een pentium (exclusief een 10% vip code, dus wordt+/- 341 euro)
399 voor een i3 (dus met de vipcode +/- 361,-)

Lijkt me een no brainer om voor de i3 te gaan, zelfs voor licht werk ;)

En betreft tweede HDD: er zijn third-party brackets te vinden voor dell laptops (ipv de cdrom speler, maar die gebruiken de meeste mensen eigenlijk niet meer).

[ Voor 16% gewijzigd door roffeltjes op 20-12-2014 18:10 ]

• Arar
Die heeft volgens mij geen 5 ghz ondersteuning (of ik kijk er overheen). Hoe kom je aan een VIP code?

Via Tweakers kwam ik uit op deze:
pricewatch: Toshiba Satellite Pro C70-B-12G

[ Voor 1% gewijzigd door Arar op 20-12-2014 20:08 . Reden: woordje vergeten ]

• roffeltjes
Je hebt helemaal gelijk... 5ghz gaat hem niet worden (zie notebookcheck). Die Vip codes is een kwestie van je inschrijven via de vip site.

[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

[ Voor 5% gewijzigd door roffeltjes op 20-12-2014 19:56 ]

• Arar
Ik heb toch de Inspiron 17" 5000 i3 besteld en ook meteen de Inspirion 15 om de scherpe prijs. Voor de 5ghz koop ik wel een dualband adapter en er komt een SSD in met een HDD caddy.

• roffeltjes
Doe maar dik! :)

Ik heb sinds een week de Inspiron 3000 i5 met caddy en SSD. Heel erg tevreden, alleen is het scherm rommel. Maar ja, dat wist ik al op voorhand en kan ik mee leven. In ieder geval is het ding met windows 8.1 waanzinnig snel
Pagina: 1