Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Seat Leon 'Xperience'

Pagina: 1
Acties:

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
https://www.youtube.com/watch?v=F66-PH6JgDs&spfreload=10

Nou kan het aan mij liggen, maar als ik dat zandcircuit (dat ze hier gebruiken om potentiële kopers en journalisten een voorproefje van deze auto te geven) zo bekijk, heb ik echt geen vierwielaandrijving nodig om hier doorheen te komen.

Sterker nog, ik durf mijn FWD daily driver hier zonder aanpassingen neer te zetten.

wie nog meer? :>

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:28:
https://www.youtube.com/watch?v=F66-PH6JgDs&spfreload=10

Nou kan het aan mij liggen, maar als ik dat zandcircuit (dat ze hier gebruiken om potentiële kopers en journalisten een voorproefje van deze auto te geven) zo bekijk, heb ik echt geen vierwielaandrijving nodig om hier doorheen te komen.

Sterker nog, ik durf mijn FWD daily driver hier zonder aanpassingen neer te zetten.

wie nog meer? :>
Met zo'n rijstijl durf ik dit met de Suzuki Alto van mijn zusje nog aan. >:)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 16:48
Op onverhard rijden doe je bij VAG niet met een Seat maar met een Skoda. En wel zo

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48

-tom-562

Oliesjeik

Avontuurlijk zat voor de meeste suffe huisvaders met een lease-Seat :P
Echt spectaculair is het niet, dat rij ik ook gewoon overheen met mijn S80 sloep

Vaak bu'j te bang!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Switchie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:30:
[...]

Met zo'n rijstijl durf ik dit met de Suzuki Alto van mijn zusje nog aan. >:)
Lichte auto's zijn juist fijn bij offroaden.

Zelf zie ik niet echt een uitdaging in het traject, vooral aangezien ze netjes om de plassen heen rijden. Misschien dat de doelgroep opa's zijn?