Beste mensen,
ik ben opzoek naar een nieuwe computer kast voor in de woonkamer. Het betreft hier een HTPC waar af en toe gegamed op wordt. Deze staat naast de TV en is op het moment erg goed hoorbaar, hier wil ik dus verandering in brengen.
Ik zoek een?
Een nieuwe waar mijn componenten in kunnen. Nummer 1 prioriteit is geluid, hij moet stil zijn, nummer 2 prioriteit is air flow en nummer 3, hij moet er gewoon glad en strak uit zien van de voorkant
Wat is je budget?
MAX. 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel ben ik zelf naar 2 kasten aan het kijken namelijk:
pricewatch: Nanoxia Deep Silence 4 (Anthracite)
en pricewatch: Fractal Design Define Mini
Deze twee kasten zien er bijna het zelfde uit met wat kleine verschillen. Zijn dit te twee beste kasten op dit gebied en welke zou dan het beste zijn? Ik weet dat veel mensen enthousiast zijn over de fractal cases maar ik lees ook zeer veel goede dingen over de nanoxia..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hey systeem is een HTPC die in de woonkamer naast de TV staat. Aangezien hier vaak films op gekeken worden moet hij gewoon erg stil zijn. Zo nu en dan wordt er eens een simpel spelletje op gespeeld waarbij het prettig is als alles stil blijft.
Momenteel is dit de opstelling:
Met de upgrade van de kast wil ik gelijk het volgende ook vervangen:
De voeding met het oog erop dat er later nog een andere videokaart in zal komen.
Welke kast denken jullie dat geschikt is?
ik ben opzoek naar een nieuwe computer kast voor in de woonkamer. Het betreft hier een HTPC waar af en toe gegamed op wordt. Deze staat naast de TV en is op het moment erg goed hoorbaar, hier wil ik dus verandering in brengen.
Ik zoek een?
Een nieuwe waar mijn componenten in kunnen. Nummer 1 prioriteit is geluid, hij moet stil zijn, nummer 2 prioriteit is air flow en nummer 3, hij moet er gewoon glad en strak uit zien van de voorkant
Wat is je budget?
MAX. 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel ben ik zelf naar 2 kasten aan het kijken namelijk:
pricewatch: Nanoxia Deep Silence 4 (Anthracite)
en pricewatch: Fractal Design Define Mini
Deze twee kasten zien er bijna het zelfde uit met wat kleine verschillen. Zijn dit te twee beste kasten op dit gebied en welke zou dan het beste zijn? Ik weet dat veel mensen enthousiast zijn over de fractal cases maar ik lees ook zeer veel goede dingen over de nanoxia..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hey systeem is een HTPC die in de woonkamer naast de TV staat. Aangezien hier vaak films op gekeken worden moet hij gewoon erg stil zijn. Zo nu en dan wordt er eens een simpel spelletje op gespeeld waarbij het prettig is als alles stil blijft.
Momenteel is dit de opstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI A55M-E33 | € 44,39 | € 44,39 |
| 1 | KFA2 GeForce GTX 750 Ti 2GB OC | € 129,49 | € 129,49 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | LC-Power LC-1410mi | € 35,65 | € 35,65 |
| 1 | Crucial CT25664BA160B | € 19,70 | € 19,70 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Chieftec Smart SFX-350BS | € 39,99 | € 39,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 413,62 | |
Met de upgrade van de kast wil ik gelijk het volgende ook vervangen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 92,90 | |
De voeding met het oog erop dat er later nog een andere videokaart in zal komen.
Welke kast denken jullie dat geschikt is?