Toon posts:

Nieuwe MSI R7 260X 2GD5 OCV1, zwart beeld na updates

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goededag. Met veel moeite heb ik uiteindelijk een nieuwe videokaart kunnen halen. de MSI R7 260X 2GB versie.

Nu heb ik mijn oude videokaart ontkoppeld en deze nieuwe aangesloten op mijn systeem. De extra stroomkabel ook er op aangesloten. Hij startte gewoon netjes op zonder problemen. Nadat ik de updates had geïnstalleerd, moest ik de computer natuurlijk opnieuw opstarten. Dit leek ook feilloos te werken tot dat er na het Windows laadscherm een zwart beeld kwam. Ik hoorde via het geluid dat Windows nog wel verder wordt gestart, echter blijft het beeld zwart. In veilige modus is de computer wel gewoon op te starten. Nu weet ik alleen niet waar het probleem is, op google vond ik enkel problemen over de kaart dat die random een zwart beeld zou kunnen geven, wat met een update te verhelpen is. Zou iemand aub mij het antwoord kunnen geven? Ik ben bang dat mijn voeding het stroomverbruik toch niet aan kan, maar vind het wel raar dat hij zonder updates dus wel gewoon start. De fan van de videokaart zelf draait ook gewoon.

Specificaties computer.
Model
Acer M7811
Besturingssysteem
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
Processor
Intel Core i7 860 @ 2.80GHz
RAM
6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 664MHz (9-9-9-24)
Moederbord
Acer H57M01 (CPU 1)
Grafisch
SAMSUNG (1600x900@60Hz)
1024MBNVIDIA GeForce GT 320 (Sapphire/PCPartner) Mijn oude videokaart ofcourse
Voeding
FSP750-80EPNN
750 watts
Quad 12V rails
80 PLUS Bronze efficiency certified
Technical Specs:

5.9" Wide X 3.4" Tall X 5.5" Deep
One ATX Connector (24 pin)
One P4 Connector
One 8 Pin CPU Connector (4+4)
One 8 Pin ATX/EPS Connector (4+4)
Two PCI Express Connectors
Two PCI Express Connectors (6+2)
Two Molex Connectors
Four Sata Connectors
Two Floppy Connectors
Wattage: 750
Efficiency rating: 80 PLUS Bronze
Cooling fan size: 120mm
Cable lengths: 22 inches
Weight: 4.45 lbs
UPC Code: 845685001825
750 watts
Weight: 4.45 LBS.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Heb je de drivers van de oude kaart met DDU verwijdert of gewoon geuninstalled? Indien je dit niet hebt gedaan start dan in veilige modus en doe dit.

Download dan de nieuwste drivers van de AMD site en installeer deze, drivers zou ik niet updaten via Windows update.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu alles verwijdert met de DDU inclusief de AMD opnieuw. Video kaart start weer, maar na updates weer hetzelfde probleem. Beeldscherm geeft Geen Signaal nadat ik het Windows laadscherm zie. Heb ook nog even gekeken naar het hele proces van de fan. Hij start met draaien als ik de computer opstart, stopt dan ongeveer een seconde en start dan weer met draaien. Ook zie ik bij het stroomverloop stekkertje dat er bij zat (de 6 pins) dat er bij 1 van de pinnetjes het metaal ontbreekt wat er bij de andere 5 wel in zit. Op mijn andere stroompins van de computer zitten ze er ook alle 6 in. Echter heb ik deze stroom overloop stekker wel de eerste keer gebruikt. Ik hoop niet dat dit een probleem was. Kan het ook zijn dat ik mijn bios moet updaten? Dat ga ik zo proberen namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Na veel gegoogled te hebben alles tig keer opnieuw geinstalleerd ben ik tot de conclusie gekomen, crap ding. Zie veel problemen met black screens alleen niks wat mijn probleem omschrijft. Ik heb geen zin om hier weken mee door te klooien en er niet meer mee terug te kunnen gaan naar de winkel. Ga hem nu gewoon terug brengen en een werkende vragen die DirectX 11 ondersteund. Hoop dat deze het wel gewoon gaat doen. Nog bedankt.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:56

Esumontere

Floep, banaan.

Kan zijn dat de bios van deze pc andere grafische kaarten niet accepteert; wil nog al 'ns gebeuren met voorgebouwde bakken. Gezien de grafische kaart gewoon werkt bij het opstarten van Windows kan dit het zijn lijkt me. Dit kan je vaak vinden in de handleiding van je PC :)

[ Voor 21% gewijzigd door Esumontere op 20-12-2014 18:45 ]