Toon posts:

harman kardon bds330

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet raad
Harman bds330 upc media box en philips lcd tv.
harman werkt perfect zonder de tv radio en cd prima
nu sluit ik de harman aan de tv met een hdmi kabel ook gebruik ik de optiche kabel die gaat van upc naar de harman het geluid van de tv komt door naar de harman maar valt om de 5 sec 1sec uit en komt dan weer 5sec terug ook als ik de kabels zo laat zitten werkt de radio ook niet goed meer gaat veel zachter ook de tulp stekkers geprobeert rood wit ook hier krijg ik geen geluid uit.wie weet raad

Groetjes henk

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij is je toetsenbord ook kapot...sowieso de Shift en de punt doet het zelden. In andere woorden, gebruik alsjeblieft wat interpunctie zodat het geheel wat beter leest.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een serieus antwoord..aub

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat was een serieus antwoord. In je 3e zin zit je probleem maar dat is nu onleesbaar.
Ik wil best helpen maar zelfs als ik er 3x overheen lees ben ik je na een paar woorden kwijt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:10:
heeft niemand een serieus antwoord..aub
Zoals gezegd was dat het serieuze antwoord. Ik heb het alleen wat subtiel proberen te verpakken zodat het niet meteen zo bot over komt. Ik geef je nog een mogelijkheid om je probleem beter uit te leggen, met alle respect had ik ook direct je topic op slot kunnen gooien. Dus nogmaals: neem de tijd en leg je probleem rustig uit in een overzichtelijke post. Op GoT verwachten we wat eigen inzet en hoe meer informatie je post des te beter. Dus noem bijvoorbeeld ook het type TV. Wellicht is het voor het probleem niet direct relevant, maar beter te veel dan te weinig informatie.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.