Op punt 2 kan ik je wel een antwoord geven. We hadden uiteraard graag een videoreview erbij gemaakt, maar vanwege drukte met nieuwe video's voor het volgende jaar was daar helaas geen tijd voor.
Ik heb getwijfeld om hem in de tabel erbij te zetten, maar omdat het niet een realistisch gebruiksscenario is (te veel ghosting) heb ik de score in de lopende tekst verwerkt. Yota Devices spreekt zelf van een verversingstijd van 0,12 seconden,
Bedankt voor je antwoord. Echter had een korte video van 10 seconden of een "gifje" genoeg geweest, het had niet eens ingesproken hoeven worden. Gewoon zodat men kan zien hoe (snel) dat verversen nou eigenlijk gaat op deze telefoon. Aangezien deze telefoon zo uniek is vanwege zijn e-ink scherm, leek mij dit gewoon een vereiste.TradeMarkNL schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:13:
Op punt 2 kan ik je wel een antwoord geven. We hadden uiteraard graag een videoreview erbij gemaakt, maar vanwege drukte met nieuwe video's voor het volgende jaar was daar helaas geen tijd voor.

Bedankt voor je antwoord. Ik snap je punt omdat voor de meesten het lcd scherm beter werkt. Belangrijker lijkt mij dat ik graag een afbeelding had willen zien van de "ghosting" zoals in de review wordt aangehaald. Het lijkt mij namelijk, dat iemand die 700 euro uit zou willen geven voor deze telefoon, vooral interesse heeft in deze e-ink "feature". Op die manier kan men namelijk beslissen of het zó irritant is, dan men de telefoon niet zou willen kopen en voor een "gewone" telefoon zal gaan. Het lijkt mij een cruciaal punt om te beslissen of men deze telefoon zou willen.WoutF schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:20:
Ik heb getwijfeld om hem in de tabel erbij te zetten, maar omdat het niet een realistisch gebruiksscenario is (te veel ghosting) heb ik de score in de lopende tekst verwerkt. Yota Devices spreekt zelf van een verversingstijd van 0,12 seconden,
In de onderstaande afbeeldingen, die in de review staan, kan ik namelijk geen ghosting zien

Het is op foto's moeilijker te zien dan in het echt, maar op deze plaat krijg je het idee wel: https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000569026.jpeg
Het grootste probleem is echter bij bewegend beeld, dan houdt het scherm het gewoon niet bij en zie je het vorige beeld nog 'nagloeien'.
Het grootste probleem is echter bij bewegend beeld, dan houdt het scherm het gewoon niet bij en zie je het vorige beeld nog 'nagloeien'.