Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

update blijft hangen na cmos vervangen

Pagina: 1
Acties:

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:43
Zojuist een nieuwe cmos in mijn hp elitebook 8540w gedaan en eindelijk start de laptop weer op. De laptop heeft twee of drie weken uitgestaan als gevolg van de lege cmos.

Na de eerste keer opstarten wil ik de afsluiten maar de laptop wil voor het afsluiten 9 updates installeren maar blijft nu al 2 uur hangen op de tweede update. Is dit door het vervangen van de cmos mogelijk of puur toeval?

Tevens, is de juiste weg nu om de laptop maar van de stroom te halen en opnieuw te proberen?

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
mathelicious schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:35:
Tevens, is de juiste weg nu om de laptop maar van de stroom te halen en opnieuw te proberen?
Dat is systeemoplossen101 toch? :*)
Las gister nog in de quest dat ze zelfs in de nieuwe f-35 (joint strike fighter) een reboot doen als een metertje niet werkt. Vlieg je dan met mach-2/3 ff rebooten haha!
gewoon even aan en uit zetten, dat doet tie het wel weer. _/-\o_

Een handtekening?!

• mathelicious
Omdat Windows zegt dat de laptop niet van de stroom mag of uit was ik er nu huiverig voor. Ik geef het nog even, na het eten zal ik de laptop dan toch maar uitschakelen.

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
mathelicious schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:47:
Omdat Windows zegt dat de laptop niet van de stroom mag of uit was ik er nu huiverig voor. Ik geef het nog even, na het eten zal ik de laptop dan toch maar uitschakelen.
En? Probleem opgelost.
Altijd fijn als je ook de oplossing post! :)

Een handtekening?!

• mathelicious
Ja dit probleem is opgelost, mijn laptop heeft alleen nog wel opstart problemen :(