Heb op het moment een Dell 7737, Mooi apparaatje maar vrij gewichtig om dagelijks mee te nemen (3,3kg). ben dus opzoek naar iets kleiner en dan kom je al snel uit op een ultrabook denk ik
De belangrijkste eisen:
Ultrabook: Lekker licht en klein
13" (sta eventueel open voor 15")
Vlotte Cpu
Een goede GPU niet noodzakelijk maar zou eventueel mooi zijn.
Ik beschik zelf over een 500gb ssd. Zal mooi zijn als deze er dus inpast. (i.p.v bestaande bijv)
minimaal 4gb ram
Resolutie is denk ik wat minder belangrijk bij 13"? hoeft dus niet direct full hd te zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij is dus bedoeld voor mijn studie, zat zelf te denken aan 13" en lekker licht.
De laptop is veelal bedoeld om te programmeren, maar moet ook programma's zoals vmware perfect kunnen draaien. Verder moet het gewoon een filmpje kunnen afspelen.
Hij moet wel lekker krachtig zijn, vanwege de vele libraries die sommige programma's nodig hebben.
Bij voorkeur moet er wel een 2,5" ssd in kunnen (die nu in mijn dell zit.)
Maar sta open voor opties natuurlijk
Wat is je budget?
1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks mee naar school. De Dell zijn accu kan als het moet de hele dag overleven.
Dat hoop ik ook terug te zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb slechte ervaring met Acer.
Heb al wel even zitten te kijken naar de zenbook van asus. maar die is net 999,-
Heb liever iets goedkopers
Wie heeft er een mooie gezien ?
De belangrijkste eisen:
Ultrabook: Lekker licht en klein
13" (sta eventueel open voor 15")
Vlotte Cpu
Een goede GPU niet noodzakelijk maar zou eventueel mooi zijn.
Ik beschik zelf over een 500gb ssd. Zal mooi zijn als deze er dus inpast. (i.p.v bestaande bijv)
minimaal 4gb ram
Resolutie is denk ik wat minder belangrijk bij 13"? hoeft dus niet direct full hd te zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij is dus bedoeld voor mijn studie, zat zelf te denken aan 13" en lekker licht.
De laptop is veelal bedoeld om te programmeren, maar moet ook programma's zoals vmware perfect kunnen draaien. Verder moet het gewoon een filmpje kunnen afspelen.
Hij moet wel lekker krachtig zijn, vanwege de vele libraries die sommige programma's nodig hebben.
Bij voorkeur moet er wel een 2,5" ssd in kunnen (die nu in mijn dell zit.)
Maar sta open voor opties natuurlijk
Wat is je budget?
1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks mee naar school. De Dell zijn accu kan als het moet de hele dag overleven.
Dat hoop ik ook terug te zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb slechte ervaring met Acer.
Heb al wel even zitten te kijken naar de zenbook van asus. maar die is net 999,-
Heb liever iets goedkopers
Wie heeft er een mooie gezien ?
[ Voor 3% gewijzigd door N. Meijer op 19-12-2014 21:17 ]