Kan mij even iemand snel zeggen wat de beste vriesventilator is voor m'n binnenkort binnen zeilende dondervogel ?
Nah.. heel snel even een vraagje dan: socket A of slot A?
Verwijderd
Jammer dat de KT7 nog zo ver weg is. Welk bord gebruik je nu?
Ik ben ook over vanalles en nog wat info aan het winnen voor mijn aanstaande dondervogeltje ..
Ik ben ook over vanalles en nog wat info aan het winnen voor mijn aanstaande dondervogeltje ..
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Asus a7v komt er aan als het goed is, maar socket a is socket a, toch ? Mot gewoon een blaasdraaidingetje hebben dat goed tot zeer goed presteert..
Verwijderd
Kun je zo'n socket 7 of 370 cooler ook gewoon op een thunderbird douwen? (zonder zagen, lassen, boren, etc.)
Verder: socket 7=PCPGA?
socket 370=PPGA?
Verder: socket 7=PCPGA?
socket 370=PPGA?
Dat vroeg ik me dus ook af. Het kan toch niet zo zijn dat die socket a en socket drekkium3 zoveel verschillen qua afmetingen ?
Nou ja, ik heb net een fkp32 besteld, we zien wel of hij past
Nou ja, ik heb net een fkp32 besteld, we zien wel of hij past
EEEEUUUUHHH,
wel als je het nieuw-verwijzing op t.net volgt had je kunnen weten dat de meneer van hardwarenfo.net een rond op van socket A headsinks heeft gemaakt, NEEM DE VOs32+ airdukt als je goed gaat overklokken
wel als je het nieuw-verwijzing op t.net volgt had je kunnen weten dat de meneer van hardwarenfo.net een rond op van socket A headsinks heeft gemaakt, NEEM DE VOs32+ airdukt als je goed gaat overklokken
Bedoel je niet de Slot A HermeS ? Anders post ff een linkje hier, want ik zie 'm zo snel niet...
Ben d'r uit, ziehier :
De Standaard Socket-7/370 koelers zijn hiervoor gewoon te gebruiken.
Er zullen zeker wel coolers komen voor Socket-A, maar deze zijn er nog
niet.
M.Vr.Gr.
Alex Geerts,
PULSAR computers
Ben d'r uit, ziehier :
De Standaard Socket-7/370 koelers zijn hiervoor gewoon te gebruiken.
Er zullen zeker wel coolers komen voor Socket-A, maar deze zijn er nog
niet.
M.Vr.Gr.
Alex Geerts,
PULSAR computers
Verwijderd
WileCoyote: bedankt! Nou, dan ga ik maar eens wat leuks uitzoeken, er zijn idd zat reviews van socket7/370 coolers...
Pagina: 1