Een AMD athlon 1.2 ghz die 59 graden word!?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:52
Is het normaal dat een AMD Athlon 1.2 ghz 59 graden word. Of moet ik een andere cooler kopen. Ik had een pentium 3 550 die werd 79 graden. Verder weinig problemen...
Maar is het nomaal? :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:09
Die 59 is niet zo veel hoor, als het stressed is. 79 is gewoon fout, dus andere cooler! :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 12:42
Vind de 59graden wel veel, mijn tb 1,33@1,4 die is op zijn hoogst 39graden. Ik zou een nieuwe koeler kopen. Ik heb hier de PEP met delta fan, deze moet je eerst modden wil die passen maar hij doet het erg goed vind ik zelf, maakt alleen wel een tering herrie.

ps als die het goed doet waarom zou je een andere koeler kopen. Als je gaat oc'en dan zou ik het wel overwegen maar anders ook niet. Je kan trouwens ook je voltage verlagen, zodat die minder warm wordt.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Normaal zou ik zeggen, als je een standaard koelertje hebt is er niks verkeerd met de temperatuur.

Maar als je zoals ik een superorb gekocht hebt voor fl 69,-. Dan mag je toch wel wat meer verw8en dan 56 graden full load :r

Ja en dat is met dun laagje koelprut goed op de core gesmeerd. En ja ook goed gemonteerd.

Tot voor kort was ik beetje naief en d8 als het veel geld kost zal het wel goed zijn.

Wijze tip, lees eerst een paar goeie reviews van een paar koelers voordat je d'r ook maar een koopt.

Voor mij heeft Thermaltake iig afgedaan. Voor zo'n prijs zo'n matige koeler leveren, die ook nog eens veel lawaai maakt. En ook nog eens oppassen is met installeren.

Globalwin fop-38 is een uitstekende koeler voor zover ik weet. En ik heb d'r nog steeds spijt van dat ik die niet gelijk gekocht had.

Full load met een Globalwin fop-38 is zo'n 45 graden. Koelt 10 graden beter dan een superorb die ook nog eens duurder is!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ikzelf heb dus die Globalwin WKB nogwat en die houdt mijn T-Bird 1200@1450MHz zo rondt de 45-50 graadjes, voltage is 1.85/1.90Volt....jaja dat schommelt op mijn Asus A7V133 :(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

45 graden stressed hier met een spire koper cooler

www.spire.com
Pagina: 1