Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem gebruiken voor gamen, voornamelijk lichte tot middelzware games. League of Legends, Guild Wars 2, Minecraft e.d. Hoogste instellingen hoeven niet bereikt te worden, liefst zo hoog mogelijk maar belangrijkste is dat het allemaal smooth runt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,- is het maximum, maar tips om de prijs te verlagen waarmee ik nog steeds de vereisten kan behalen zijn welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Steelseries G100s muis, en boxen die aangesloten worden via 3,5mm koptelefoon aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twee grootste twijfels die heb ik zijn de monitor en de voeding. Vind het lastig in te schatten welke voeding voldoende is voor het systeem.
De monitor moet 1080p aankunnen, geluid hoeft er niet bij inbegrepen te zitten. Het liefst tussen de 20 en 24 inch maar sta open voor suggesties tips op dit gebied.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bijzonder slechte of goede ervaringen met specifieke merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vroeg me alleen nog of mijn kast kleiner kan zonder te veel koelend vermogen op te geven, verder moet het geen superenergieslurper zijn die een enorm kabaal maakt, maar dat leek me niet het geval
Ga je overklokken?
Lijkt me niet nodig
Hierbij de wenslijst: (komt nog windows student bij)
Alvast bedankt!
Ik wil dit systeem gebruiken voor gamen, voornamelijk lichte tot middelzware games. League of Legends, Guild Wars 2, Minecraft e.d. Hoogste instellingen hoeven niet bereikt te worden, liefst zo hoog mogelijk maar belangrijkste is dat het allemaal smooth runt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800,- is het maximum, maar tips om de prijs te verlagen waarmee ik nog steeds de vereisten kan behalen zijn welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Steelseries G100s muis, en boxen die aangesloten worden via 3,5mm koptelefoon aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Twee grootste twijfels die heb ik zijn de monitor en de voeding. Vind het lastig in te schatten welke voeding voldoende is voor het systeem.
De monitor moet 1080p aankunnen, geluid hoeft er niet bij inbegrepen te zitten. Het liefst tussen de 20 en 24 inch maar sta open voor suggesties tips op dit gebied.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bijzonder slechte of goede ervaringen met specifieke merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vroeg me alleen nog of mijn kast kleiner kan zonder te veel koelend vermogen op te geven, verder moet het geen superenergieslurper zijn die een enorm kabaal maakt, maar dat leek me niet het geval
Ga je overklokken?
Lijkt me niet nodig
Hierbij de wenslijst: (komt nog windows student bij)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 57,60 | € 57,60 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 170,95 | € 170,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | BenQ VW2245Z Zwart | € 94,80 | € 94,80 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,20 | |
Alvast bedankt!