Anoniem: 643167

Topicstarter
Hallo,

Laatst deed ik mijn computer aan en toen kreeg ik allemaal rare strepen op mijn beeldscherm, ook krijg ik steeds een melding dat mijn driver niet meer werkte. Dus ik een nieuwe driver downloaden en wat denk je nu is het nog erger. Ik heb nu allemaal witte strepen op mijn beeldscherm, en soms heb ik bluescreen. Nu heb ik mijn computer geherformuleerd maar dit loste het probleem ook niet op... :( [
Heeft iemand enig idee of dit aan mijn videokaart ligt?

Ik heb een gtx560ti. Evga

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 03:20

millman

6708Mhz @ -185c

klinkt als een overleden gpu, ja.. Kan je niet met een kaart van een maat proberen?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:55

Galinsky

--------->

Wat voor voeding heb je precies?
Als je driver niet meer werkte kwam er dan rechts onder een balkje dat iets zei over de kernel?
Het is inderdaad een grote kans dat je videokaart gewoon stuk is omdat je meerdere artifacts hebt..

I7-6950x @4.3Ghz, GTX 1080, 48GB, Asus X99 Deluxe, NVMe Firecude 510 2TB, Corsair RM650x, NZXT X72, Corsair Obsidian 450D

Anoniem: 643167

Topicstarter
Rechts onder kreeg. Ik gewoon een melding dat de driver niet meer werkte en het programma ook niet meer
Ik heb een voeding van 600 wat

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 643167 op 19-12-2014 12:32]

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:55

Galinsky

--------->

Een beetje degelijke voeding zou hiermee geen problemen moeten leveren..
Grote kans dat het inderdaad aan je gpu ligt.
Zoals millman al zegt probeer eens met een andere grafische kaart. Als dat gewoon goed gaat ligt het inderdaad en je gtx 560 ti.

I7-6950x @4.3Ghz, GTX 1080, 48GB, Asus X99 Deluxe, NVMe Firecude 510 2TB, Corsair RM650x, NZXT X72, Corsair Obsidian 450D

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee