Ik heb al bijna vier jaar deze Macbook Pro in gebruik:
Een jaar geleden is dit ook al gebeurd en toen is het logic board vervangen (toen nog Apple Care).
Eind oktober heb ik nog een nieuwe accu laten monteren door Card Service (Authorised Service Provider).
Ik vind de € 635,- die Card Service vraagt te veel voor een 4 jaar oude Macbook. Dus resten mij maar 3 opties.
Een jaar geleden is dit ook al gebeurd en toen is het logic board vervangen (toen nog Apple Care).
Eind oktober heb ik nog een nieuwe accu laten monteren door Card Service (Authorised Service Provider).
Ik vind de € 635,- die Card Service vraagt te veel voor een 4 jaar oude Macbook. Dus resten mij maar 3 opties.
- Doorzeuren bij Apple en hopen dat ze toch repareren. Helaas heb ik de factuur op mijn eigen eenmanszaak gezet en is het zogeheten 'consumentenrecht' niet van toepassing. Belachelijk!
Ik ben nog wel in gesprek met Apple Care, maar ik acht de kans laag. - Verkopen aan iemand tbv de onderdelen (De SSD schijf hou ik dan zelf)
- Een reparatie adres vinden die de Macbook weer tot leven roept, maar dan voor een aanzienlijk lager bedrag. Mijn 'gevoelsgrens' ligt bij max. € 300,-
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 07-01-2015 16:22 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream