Toon posts:

Probleem met PS/2-poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net nieuwe shit in huis (Abit KT7A enzo met nieuwe cpu)

maar één van mn 2 ps/2 aansluitingen geeft geen krimp...? Mn ps/2 toetsenbord werkt wel gewoon enzo.
Heb ook al andere muizen geprobeerd dus het ligt ECHT aan de muis ps/2 aansluiting. Kan er hier sprake zijn van een conflict of gewoon een defect???? In mn apparaatbeheer geeft 'ie bij 'mouse' 2 muizen aan:

nl:
HID Complaint wingman GAming mouse
en
USB wingman Gaming mouse

Mn muis zit uiterraard wel nu gewoon op mn usb aansluiting.

HELP! wat moet ik doen!

thanks alvast

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Waarom laat je hem niet zitten op de USB?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
staat de PS/2 poort wel aan in de bios?

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er gewoon om (het is een nieuw moederboard) dat ik wil weten of het geen conflict kan wezen...
als het nu een defect blijkt te zijn dan stuur ik m gewoon terug.. Is er geen ps2 TEST proggie dat ik effetjes kan draaie??

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :\

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ff in real-dos een muisdriver laden.. (zoeken naar mouse.com of gmouse.com in 1 of andere zoekmachien)

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

Loop je bios ff na op PS/2 poorten, klopt dit allemaal zal waarschijnlijk je PS/2 poort het leven hebben gelaten, komt vaak voor.

veel suc6

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 09:21 schreef SmidsY het volgende:
Loop je bios ff na op PS/2 poorten, klopt dit allemaal zal waarschijnlijk je PS/2 poort het leven hebben gelaten, komt vaak voor.

veel suc6
dat denk ik ook ja

Verwijderd

Ik heb het ook gehad, en dat kwam dus door die 2e muis driver, probeer ze allebei weg te gooien en te rebooten.
Pagina: 1