Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 11:36
Ik heb een sony KDL-50W829B die via HDMI (ARC) aangesloten is op een marantz 1605 receiver. Alles werkt naar wens, maar bij het kijken van Netflix films via de Netflix app op de sony tv valt het geluid regelmatig een fractie van een seconde weg indien ik Dolby 5.1 of stereo geselecteerd heb. De momenten waarop het geluid weg valt is reproduceerbaar en altijd op dezelfde momenten in een film.

- drop outs komen alleen voor bij kijken via de Netflix app op de TV, niet via het streamen van films vanaf mijn NAS.
- Geen drops out over de speakers van de tv

Herkennen jullie dit probleem met Netflix op TV's, en weten jullie of het met eigen aanpassingen kan worden opgelost?

ik hoop dit onderwerp in het goede gedeelte van het forum heb gezet

edit ondertussen ben ik op een topic gestuit, waardoor het lijkt dat een combinatie van TV and AV receiver het vaak niet werkt, dit schijnt bij samsung tv's inmiddels verholpen te zijn en yamaha receivers hebben hier ook geen problemen mee.
http://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/1483171-isolating-netflix-audio-dropouts-tv-receiver.html#post300375777

[ Voor 27% gewijzigd door Zaratrass op 18-12-2014 23:01 ]

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 11:36
Onlangs heb ik me router gereset.
kabels HDMI en netwerk kabel vervangen op de tv.
TV reset

Het gebeurd niet standaard om de 5 sec of langer. Soms heb ik 10 a 20 min geen probleem en daarna kan het zomaar zijn dat de audio om de paar sec/min even wegvalt.

[ Voor 47% gewijzigd door Zaratrass op 04-01-2015 14:57 ]