Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om met zo min mogelijk geld een leuke Game PC in elkaar te zetten om bv. games op 1080 high,het liefst ultra te spelen en natuurlijk rond de 40-60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk,maar wel met de mogelijkheid om in de toekomst de CPU of GPU te upgraden,spullen mogen 2de hands zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Kingston 240MB SSD,
2 keer een 250gig HDD 7200rpm.
Corsair Obsidian Series 550D
Hitachi/LG GH60L 16x DVD±RW DL SATA Drive w/LightScribe
Win7 Ultimate OS
toetsenbord,muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een leuke AMD CPU die je nog iets kunt overclocken dit geld ook voor en video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In weze maakt het niet zo heel veel uit,maar had begrepen dat AMD toch iets goedkoper is en toch goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt niet uit
Ga je overklokken?
Ja ga proberen om er wat meer uit te krijgen
Heb begrepen dat je de X4 860K nog aardig kan overclocken,maar weet niet of deze goed is voor gamen.
Voeding weet ik niet of het een overkill is.
Van het totaal bedrag moet je de Corsair Obsidian 550D af halen want die heb ik al en de Gigabyte GV-R928XOC-3GD kan ik kopen voor 120 euro.
Het geheugen kan ik misschien ook 2de hands kopen.
Hoop niet dat ik nog wat ben vergeten te vermelden,wat denken jullie van de setup hieronder?
Bvd. Marko
Het is de bedoeling om met zo min mogelijk geld een leuke Game PC in elkaar te zetten om bv. games op 1080 high,het liefst ultra te spelen en natuurlijk rond de 40-60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk,maar wel met de mogelijkheid om in de toekomst de CPU of GPU te upgraden,spullen mogen 2de hands zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Kingston 240MB SSD,
2 keer een 250gig HDD 7200rpm.
Corsair Obsidian Series 550D
Hitachi/LG GH60L 16x DVD±RW DL SATA Drive w/LightScribe
Win7 Ultimate OS
toetsenbord,muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een leuke AMD CPU die je nog iets kunt overclocken dit geld ook voor en video kaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In weze maakt het niet zo heel veel uit,maar had begrepen dat AMD toch iets goedkoper is en toch goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt niet uit
Ga je overklokken?
Ja ga proberen om er wat meer uit te krijgen
Heb begrepen dat je de X4 860K nog aardig kan overclocken,maar weet niet of deze goed is voor gamen.
Voeding weet ik niet of het een overkill is.
Van het totaal bedrag moet je de Corsair Obsidian 550D af halen want die heb ik al en de Gigabyte GV-R928XOC-3GD kan ik kopen voor 120 euro.
Het geheugen kan ik misschien ook 2de hands kopen.
Hoop niet dat ik nog wat ben vergeten te vermelden,wat denken jullie van de setup hieronder?
Bvd. Marko
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,95 | € 65,95 |
1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD | € 120 | € 120 |
1 | Seagate Barracuda 7200.9 250GB , 250GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Obsidian 550D | € 0 | € 0 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 46,80 | € 46,80 |
1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 0 | € 0 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 350,65 |
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 544372 op 18-12-2014 20:15 ]