Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor School

Pagina: 1
Acties:

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een Windows Laptop nodig voor waar kurzweil 3000 goed op kan werken en snel niet langzaam want heb syslectie en moet deze dus voor school gaan gebruiken (Zou leuk zijn als ik er ook op kan gamen is niet een must maar wel heel graag ;) )

Wat is je budget?
Max 800 euro liever daar ver onder zoals 400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja HEEL veel elke dag 8 uur mee naar school (Waar ik hem ook al die 8 uren gebruik

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een grote accu is mischien handig als ik zolang weg ga (Niet persee nodig want ik heb stroomvoorziening in school _/-\o_

Ik zou jullie Tweakers zeer dankbaar zijn als jullie me zouden helpen O+

[ Voor 30% gewijzigd door Bas_Sl op 18-12-2014 19:05 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:29

TommieW

Numa numa.

En welke laptops heb je zelf gevonden?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Bas_Sl
Ik heb gegoogeld maar ik kan echt niet goed zien wat de verschillen zijn want de meeste hebben allemaal 8 gb drr3 enzevoort dus dacht ik mischien kan een van mijn gewarde tweakers(Slijm sllijm) Me mee helpen zoeken _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Bas_Sl op 18-12-2014 19:12 ]

• Bas_Sl
Niemand enig iedee??

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen eigen input leveren, topic kicken na een uurtje geen reactie. Zo werkt Tweakers helaas niet. Het is de bedoeling dat je zelf met ideeën komt. Je eisen zijn vrij strak omlijnt, dus het is niet moeilijk om er een aantal te selecteren in de Pricewatch.

Als het niks is, krijg je vanzelf advies hoe het beter kan.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3340-laptop/pd

Klein, licht, zeer lange accutijd, stevig gebouwd en dat programma draait hier goed op. Gamen zal niet echt gaan, die laptops zijn vaak 15.6 inch en ook zwaarder. Ook hebben die vaak een kortere accutijd wat ook niet altijd handig is.

Hier is nog een review van die laptop,
http://www.notebookcheck....40-Notebook.116268.0.html

• Bas_Sl
Ernemmer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:09:
http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/latitude-3340-laptop/pd

Klein, licht, zeer lange accutijd, stevig gebouwd en dat programma draait hier goed op. Gamen zal niet echt gaan, die laptops zijn vaak 15.6 inch en ook zwaarder. Ook hebben die vaak een kortere accutijd wat ook niet altijd handig is.

Hier is nog een review van die laptop,
http://www.notebookcheck....40-Notebook.116268.0.html
Bedankt dit is mischien echt een goede laptop :) en sorry Mod ik heb er niet zoveel verstand van en het was echt niet slecht bedoeld

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een laptop voor rond de 800 euro en kwam op de volgende laptop:
pricewatch: Asus N56JN-CN089H

• Bas_Sl
Een Vraagje nog over de dell 3540 is hij niet veelste duur wat die te bieden heeft? Want hij is ook nog is exlusief btw

[ Voor 17% gewijzigd door Bas_Sl op 18-12-2014 22:30 ]

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Qua specificaties misschien wel maar dat maakt ie goed met bouwkwaliteit en accuduur. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

Je zou ook die Asus kunnen kopen, je hebt dan wel een zwaardere, grotere laptop en altijd een lader bij je.

[ Voor 29% gewijzigd door Ernemmer op 19-12-2014 12:25 ]

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Houdt bij Kurzweil rekening met de snelheid van de processor, de aanbevolen processor snelheid is 2GHz. Bij een lagere snelheid kan je nl. problemen krijgen met het gebruik van de Speechengine.
Een goede laptop is de HP Probook 450 G2

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 11:11
Dell Inspiron serie is nu met 30 euro korting t/m 26 februari en 10% VIP korting daarbovenop wel aantrekkelijk. Zie het dell kortingstopic.
Pagina: 1