Nee joh, jullie zijn nog niet van mij af hoor!!!!!!!Op woensdag 13 juni 2001 21:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Iedereen gaat naar Fok
Verwijderd
Dus...gaat het niveau hier omhoog. Mensen die naar fok! gaan komen voor 99% ook hier alleen maar in SG volgens mij dusse:Op woensdag 13 juni 2001 21:24 schreef dennisdotcom het volgende:
Iedereen gaat naar Fok
Verwijderd
zit wat in...Op woensdag 13 juni 2001 21:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Dus...gaat het niveau hier omhoog. Mensen die naar fok! gaan komen voor 99% ook hier alleen maar in SG volgens mij dusse:![]()
Dat is niet helemaal waar. Je kan ook best naar Fok gaan als 2e forum.Op woensdag 13 juni 2001 21:26 schreef MREn het volgende:
Dus...gaat het niveau hier omhoog. Mensen die naar fok! gaan komen voor 99% ook hier alleen maar in SG volgens mij dusse:![]()
Verwijderd
Wat zit je dan te janken man!Op woensdag 13 juni 2001 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Je kan ook best naar Fok gaan als 2e forum.
Verwijderd
Of omgekeerd.Op Wednesday 13 June 2001 21:27 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Je kan ook best naar Fok gaan als 2e forum.
Kan ook natuurlijk.Op Friday 15 June 2001 08:19 schreef MrBig het volgende:
[..]
Of omgekeerd.
Dat is wel heeel kort door de bocht genomen natuurlijk, er zijn er ook zat die namelijk niet alleen in SG komen...Op Wednesday 13 June 2001 21:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Bericht hierboven
Verwijderd
Tja, no offence maar ik vind het nivo van de gemiddelde fokker wel errug laag. Er zijn natuurlijk uitzonderingen..Op Friday 15 June 2001 10:20 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dat is wel heeel kort door de bocht genomen natuurlijk, er zijn er ook zat die namelijk niet alleen in SG komen...
Waarom moet fok hier altijd zo afgezeken worden? Het is een ander soort site, dat wi niet meteen zeggen dathet van laag nivo is...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Korter door de bocht kan haast niet!Op Friday 15 June 2001 13:41 schreef Jaapf het volgende:
[..]
Tja, no offence maar ik vind het nivo van de gemiddelde fokker wel errug laag. Er zijn natuurlijk uitzonderingen..
De interesses van de mensen op Fok liggen gewoon heel ergens anders!
Steek ook eens hand in eigen boezem..........hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.....en meer vandat soort afgezaagde opmerkingen borrelen op dit mom bij mij boven hoor!!!!!
edit:
type O
type O
Pagina: 1