Lichte games Asus T200TA met Atom Z3775

Pagina: 1
Acties:

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:59
Hallo medetweakers!

Ik ben op zoek naar leuke games die niet al te zware systeemeisen nodig hebben.
Ik heb hier namelijk een ASUS T200TA staan met een Intel Atom Z3775.
Nu heb ik inmiddels mijn ouide originele GTA:VC teruggevonden en dat speelt heerlijk weg :D
Evenals The Sims 3 met een FPS van 50.

Ik ben wat wezen zoeken op Google, maar kom niet heel erg veel verder.
Ik kom wel games tegen uit de tijd van GTA SA etc, maar dan weet ik nog niet of dit op een acceptabel niveau te draaien is.

Ik heb tevens de site canyourunit, maar de helft van de tijd herkent deze mijn cpu/gpu niet of geeft ie aan dat ik het niet kan draaien door mijn slechts 35mb GPU geheugen :S (het is shared geheugen)

Om te voorkomen dat ik allemaal games tweedehands aanschaf met de gok of het zal draaien of niet, stel ik dus deze vraag aan jullie, welke lichte pc games zouden hier op kunnen draaien?

thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Wat misschien leuk is om te spelen op die laptop zijn dosgames.

Via Jogobox kan je tal van games GRATIS downloaden en spelen. Alle games zijn voor gepackaged zodat ze via dosbox automatisch starten.

Er zijn tal van games die je hiermee kan spelen.

Kijk voor de lijst met games: http://jogobox.com/nl/spelletjes/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:21
Logischerwijs veel oude games en emulators.
Maar Starcraft 2, weliswaar op low/medium, zou je moeten kunnen draaien. Als er echter veel units in de game zijn zal je laptop wel moeite hebben. Ik denk dat je ook Supraball kan draaien, grappig spelletje.
En natuurlijk Hearthstone.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 19-12-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:59
thx alvast voor de replies :D
Ik heb inmiddels Dirt2 aan de praat kunnen krijgen, maar daar heeft ie toch wel wat moeite mee moet ik eerlijk bekennen.
Inmiddels ook de zolder opgedoken en ik kwam daar verbazingwekkend nogal wat oude pc games tegen(NFS underground2 & NFS Most Wanted) en dat draait nogtabene ook nog lekker ook.

Ik ga maar eens kijken in de jaren 2004/2005/2006, want dat blijkt dus aardig goed te gaan.