Hallo medetweakers!
Ik ben op zoek naar leuke games die niet al te zware systeemeisen nodig hebben.
Ik heb hier namelijk een ASUS T200TA staan met een Intel Atom Z3775.
Nu heb ik inmiddels mijn ouide originele GTA:VC teruggevonden en dat speelt heerlijk weg
Evenals The Sims 3 met een FPS van 50.
Ik ben wat wezen zoeken op Google, maar kom niet heel erg veel verder.
Ik kom wel games tegen uit de tijd van GTA SA etc, maar dan weet ik nog niet of dit op een acceptabel niveau te draaien is.
Ik heb tevens de site canyourunit, maar de helft van de tijd herkent deze mijn cpu/gpu niet of geeft ie aan dat ik het niet kan draaien door mijn slechts 35mb GPU geheugen
(het is shared geheugen)
Om te voorkomen dat ik allemaal games tweedehands aanschaf met de gok of het zal draaien of niet, stel ik dus deze vraag aan jullie, welke lichte pc games zouden hier op kunnen draaien?
thx alvast!
Ik ben op zoek naar leuke games die niet al te zware systeemeisen nodig hebben.
Ik heb hier namelijk een ASUS T200TA staan met een Intel Atom Z3775.
Nu heb ik inmiddels mijn ouide originele GTA:VC teruggevonden en dat speelt heerlijk weg
Evenals The Sims 3 met een FPS van 50.
Ik ben wat wezen zoeken op Google, maar kom niet heel erg veel verder.
Ik kom wel games tegen uit de tijd van GTA SA etc, maar dan weet ik nog niet of dit op een acceptabel niveau te draaien is.
Ik heb tevens de site canyourunit, maar de helft van de tijd herkent deze mijn cpu/gpu niet of geeft ie aan dat ik het niet kan draaien door mijn slechts 35mb GPU geheugen
Om te voorkomen dat ik allemaal games tweedehands aanschaf met de gok of het zal draaien of niet, stel ik dus deze vraag aan jullie, welke lichte pc games zouden hier op kunnen draaien?
thx alvast!