XMSNET naar TELFORT, hoe TV's aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 30

Topicstarter
Ik heb momenteel Xmsnet als provider. Mij TV is aangesloten middels een Settopbox. Boven heb ik 3 TV's die het signaal krijgen via een COAX kabel waar zowel een analoog als een digitaal signaal op staat.

Behoudt ik bij de overstap naar Telfort het signaal op die COAX? Zo niet, bij welke glasvezelprovider kan ik mijn bovenverdieping wél aansluiten via COAX?

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20
Telfort heeft ook DVB-c en analoge TV!

Soms weet ik het ook niet meer.........

• WilbertW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05:39

WilbertW

IT Freak website

Oftewel: Je hoeft niets te doen, en alles blijft werken...

Https://www.it-freak.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
Dat is niet helemaal waar.
Ik moest bij de overgang de zenders opnieuw programmeren,wat bij mijn oude tv wat meer tijd koste dan bij de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:12
Das knap, want er verandert op analoog en dvb-c gebeuren helemaal niks met het aanvoer van het signaal als je overstapt.

[ Voor 15% gewijzigd door White_Collar op 19-12-2014 08:42 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
Al hoewel ik weet het ook niet meer exact.
Het kan ook wezen dat ze rond die zelfde periode wat zenders verplaatst hebben ,zodat ik de tv's weer opnieuw moest indelen.Ik gebruik nl niet de standaard indeling omdat ik een andere zender voorkeur heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zenders opnieuw programmeren is geen probleem, het gaat me om de hardware.

Telfort geeft zelf aan dat een extra TV aansluiten 4 euro per maand kost. Je krijgt dan een extra settop box bij de tweede TV. Voor de derde en vierde TV zal hetzelfde gelden. Ik vind nergens iets over CAOX en DVB-C, wat ik nu inderdaad ook heb.

Wat jullie zeggen is dat het hardwarematig zo kan blijven als het is. Blijft de Amino M540 ook werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319232

Anoniem: 30 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:28:
Zenders opnieuw programmeren is geen probleem, het gaat me om de hardware.

Telfort geeft zelf aan dat een extra TV aansluiten 4 euro per maand kost. Je krijgt dan een extra settop box bij de tweede TV. Voor de derde en vierde TV zal hetzelfde gelden. Ik vind nergens iets over CAOX en DVB-C, wat ik nu inderdaad ook heb.
https://www.telfort.nl/Pe...e-en-digitale-DVBc-TV.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks... dit had ik zelf ook kunnen vinden natuurlijk :o

Welke glasvezelproviders bieden nog meer een digitaal signaal via COAX aan voor extra TV's?
Hebben nieuwe Telfort klanten ook COAX of is dit alleen voor oud-XMSnet klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319232

Geldt voor alle klanten, ben zelf in juni van KPN glas naar Telfort glas gegaan en heb ook gewoon coax en iptv
Pagina: 1