startscherm Safari

Pagina: 1
Acties:

• alka
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 14:21
Als je de bovenste balk (waarin je het site adres intypt) aanklikt krijg een scherm met voorzetten. De bovenste helft zijn je eigen favorieten, de onderste helft geeft veelbezochte sites.Sinds de laatste update van Yosemite/Safari geeft de onderste helft sites aan die ik helemaal niet veel bezoek en de sites die ik veel bezoek staan er niet op. Soms klopt het plaatje wel, dan staan er inderdaad de sites die ik veel bezoek maar wat en wanner ik wat in beeld krijg lijkt willekeurig. Soms wat er in de kop staat aangegeven (de veelbezochte sites) en soms ook geheel niet.
Weet iemand een oplossing, is het d.m.v. een instellingen aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07
Werkt iemand anders op jouw of een ander apparaat waarop je iCloud staat ingesteld? Je iPhone/iPad tellen hiervoor ook mee. Dus stel je hebt voor je partner/kind/ouder/iemand anders een apparaat ingesteld waarop jouw iCloud nog steeds actief is telt dat ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Je kunt die iconen ook gewoon eruit slepen als ze je niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alka
  • Laatst online: 27-09 14:21
Pendora en Harm bedankt voor de reacties. De vele "andere" iconen zullen inderdaad wel komen omdat de iPad waar mijn vrouw mee werkt op mij naam staat. Het uitslepen van de "ongewenste" iconen is inmiddels gebeurt, een stuk rustiger nu.