Beste tweakers,
Ik ga binnenkort de opleiding HBO Informatica volgen en voor de opleiding heb je, en het zal je misschien niet verrassen, een laptop nodig.
Ik heb op dit moment een HP Pavilion DV6-3185ED en dit is zonder twijfel de slechtste laptop waar ik ooit me gewerkt heb. De laptop is luidruchtig als maar zijn kan en dit ik erg frusterend als je erop moet werken.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan om de laptop voor mijn studie te gebruiken. Dus ik verwacht dat ik de volgende dingen moet kunnen doen:
- Programmeren. (Visual Studio 2013 Ultimate, Sublime Text 3).
- Office 2013.
- vmware.
En misschien nog andere dingen, maar dit zijn toch wel de meest noodzakelijk lijkt me.
Ik ben niet van plan om op de laptop te gamen, dus ik zoek niet per se naar een laptop met een dedicated GPU. Zou het wel prettig vinden overigens.
Verder heb ik de volgende eisen:
- 1920x1080.
- 8GB geheugen.
- i5 of i7.
- Mat scherm.
- Goede koeling.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tot de 800,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben inderdaad van plan om de laptop dagelijks mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Laten we zeggen dat ik uit eerdere ervaringen niet sta te springen om weer een HP laptop te kiezen. Maar voor de rest sta ik voor elk ander merk open.
Ik heb zelf ook al rondgekeken en kwam uit op de volgende laptops:
MSI GP60 2PE-440NL
Asus N56JN-CN089H
Ik ga binnenkort de opleiding HBO Informatica volgen en voor de opleiding heb je, en het zal je misschien niet verrassen, een laptop nodig.
Ik heb op dit moment een HP Pavilion DV6-3185ED en dit is zonder twijfel de slechtste laptop waar ik ooit me gewerkt heb. De laptop is luidruchtig als maar zijn kan en dit ik erg frusterend als je erop moet werken.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan om de laptop voor mijn studie te gebruiken. Dus ik verwacht dat ik de volgende dingen moet kunnen doen:
- Programmeren. (Visual Studio 2013 Ultimate, Sublime Text 3).
- Office 2013.
- vmware.
En misschien nog andere dingen, maar dit zijn toch wel de meest noodzakelijk lijkt me.
Ik ben niet van plan om op de laptop te gamen, dus ik zoek niet per se naar een laptop met een dedicated GPU. Zou het wel prettig vinden overigens.
Verder heb ik de volgende eisen:
- 1920x1080.
- 8GB geheugen.
- i5 of i7.
- Mat scherm.
- Goede koeling.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tot de 800,- euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben inderdaad van plan om de laptop dagelijks mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Laten we zeggen dat ik uit eerdere ervaringen niet sta te springen om weer een HP laptop te kiezen. Maar voor de rest sta ik voor elk ander merk open.
Ik heb zelf ook al rondgekeken en kwam uit op de volgende laptops:
MSI GP60 2PE-440NL
Asus N56JN-CN089H