Hallo ik ben op zoek naar wat aankoop advies, voor een gaming desktop naast mijn Mac
ik heb dit jaar een 27 inch imac aangeschaft (zeer tevreden )maar heb een klein beetje spijt dat ik mijn windows bak verkocht heb dit was een i7 2600K met 2x 6950 in crossfire .
omdat ik al 4 jaar niks meer inelkaar gezet heb zie ik door de bomen het bos niet meer wat betreft hardware vandaar deze post.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? alleen gamen voornamelijk Call of duty 4 MW3 Battlefield 4 Tf2 en welke fps shooters er in de toekomst nog komen.
Wat mag het systeem gaan kosten? 800 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een behuizing heb ik al toetsenbord en muis monitor ook aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord Processor geheugen grafische kaart voeding processor koeling en een ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en Intel mijn laatste build uit 2010 was ik zeer tevreden over de MSI onderdelen en de cpu van intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik zelf had bedacht
ik heb dit jaar een 27 inch imac aangeschaft (zeer tevreden )maar heb een klein beetje spijt dat ik mijn windows bak verkocht heb dit was een i7 2600K met 2x 6950 in crossfire .
omdat ik al 4 jaar niks meer inelkaar gezet heb zie ik door de bomen het bos niet meer wat betreft hardware vandaar deze post.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? alleen gamen voornamelijk Call of duty 4 MW3 Battlefield 4 Tf2 en welke fps shooters er in de toekomst nog komen.
Wat mag het systeem gaan kosten? 800 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een behuizing heb ik al toetsenbord en muis monitor ook aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord Processor geheugen grafische kaart voeding processor koeling en een ssd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en Intel mijn laatste build uit 2010 was ik zeer tevreden over de MSI onderdelen en de cpu van intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik zelf had bedacht
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 278,95 | € 278,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,66 | € 25,66 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |