Momenteel hebben wij een Philips ambilight van 9 jaar oud staan.
We zijn ons nu aan het oriënteren voor een nieuwe smart TV met 3D.
We neigen in eerste instantie naar de Samsung TV's, echter bevalt de ambilight ons wel en zouden we dan voor een Philips moeten kiezen.. Wat is wijsheid??
We gebruiken de TV vnl voor films en series en af en toe eens voor de WII.
We zitten op een afstand van 2,5-3 meter.
Beeldkwaliteit is toch onze voornaamste reden tot koop. We hebben in de winkel al gekeken, maar het verschil vind ik niet altijd duidelijk zichtbaar.
We zitten te denken aan een budget rond de 1000-1200 euro.
Modellen die we tot nu toe overwegen: Samsung 48H8000 (curved), 46H7000, 46F8000, 48HU7500 (ultra HD). Philips PFS8109, 47PFL7008K/12.
Andere merken zijn overigens niet bij voorbaat afgeschreven en zeker ook een optie!
Ik hoor graag tips, ervaringen en opmerkingen!!
We zijn ons nu aan het oriënteren voor een nieuwe smart TV met 3D.
We neigen in eerste instantie naar de Samsung TV's, echter bevalt de ambilight ons wel en zouden we dan voor een Philips moeten kiezen.. Wat is wijsheid??
We gebruiken de TV vnl voor films en series en af en toe eens voor de WII.
We zitten op een afstand van 2,5-3 meter.
Beeldkwaliteit is toch onze voornaamste reden tot koop. We hebben in de winkel al gekeken, maar het verschil vind ik niet altijd duidelijk zichtbaar.
We zitten te denken aan een budget rond de 1000-1200 euro.
Modellen die we tot nu toe overwegen: Samsung 48H8000 (curved), 46H7000, 46F8000, 48HU7500 (ultra HD). Philips PFS8109, 47PFL7008K/12.
Andere merken zijn overigens niet bij voorbaat afgeschreven en zeker ook een optie!
Ik hoor graag tips, ervaringen en opmerkingen!!