Bluesound ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

• Mordante
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05-2021
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Bluesound. Ik zat eraan te denken om een streamer versterker in één te kopen voor de badkamer en daar een paar eenvoudige speakers op aan te sluiten. Laatst een demonstratie gehoord en dat Was best oké.

Grote nadeel is dat je ook een tablet moet aanschaffen om het te bedienen. Een tablet is best een heel dure afstandsbediening.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mordante schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:45:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Bluesound. Ik zat eraan te denken om een streamer versterker in één te kopen voor de badkamer en daar een paar eenvoudige speakers op aan te sluiten. Laatst een demonstratie gehoord en dat Was best oké.

Grote nadeel is dat je ook een tablet moet aanschaffen om het te bedienen. Een tablet is best een heel dure afstandsbediening.
Ik ken Bluesound niet maar je kan al voor ~100 euro een tablet kopen en nog veel goedkoper als het zou moeten. Daarbij gebruik ik zelf Sonos en die 'app' heb ik op een 10.1" en 7" tablet staan en op mijn telefoon, daarnaast staat het programma op bijna alle pc's/laptops geinstalleerd.

Je kan een 'blokker tablet' kopen opzich zou het moeten voldoen, of het moet perse een apple zijn?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor ervaringen met Bluesound hebben we [Ervaringen] Bluesound - Streaming Audio.

Dit topic krijgt dus een slotje.

Dit topic is gesloten.