Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

van 30+ jaar oude tv naar nieuwe high-end tv

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• Kroff3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik zoek een?
TV

Wat is je budget?
800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alleen TV kijken

Wat heb je zelf al gevonden?
NIETS

Welke vragen heb je hier nog over?
max 0,9m breed

[ Voor 61% gewijzigd door Kroff3 op 18-12-2014 10:13 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10
Als je geen aanvullende eisen hebt, dan zou ik de goedkoopste vinden die in de pricewatch staat. Je kan dan voor minder dan €100 klaar zijn: pricewatch: Lenco TFT-725 Zwart

Is dat wat?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Denk het niet, want "naar nieuwe high-end tv" 8) Hetgeen met dat budget geen probleem mag zijn.

Nickname does not reflect reality

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk dat je met bovenstaande functionele eisen in principe elke TV kunt pakken die voldoet aan de maximale breedte van 0.9 meter.

Hier kan dus niemand iets mee, ook in een winkel niet !

[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 18-12-2014 10:17 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• MarcoC
Brad Pitt schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:15:
[...]

Denk het niet, want "naar nieuwe high-end tv" 8) Hetgeen met dat budget geen probleem mag zijn.
Sja, wat is high-end? Hij wil alleen maar TV kijken voor zover ik weet, dat kan prima op deze TV. Lekker compact ook, dus ruim onder de 0,9m.

• Brad Pitt
Lenco sowieso niet natuurlijk :)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05

Barrycade

Through the...

Even zoeken in de pricewatch op tv's van 32 inch. Als je alleen tv wil kijken pak je de goedkoopste of loop je de Media Markt in en kijkt of er een mooie tussen staat. Meet m op en als hij in je tv meubel past meenemen. Ben je rond de 300 euro klaar.

• MarcoC
Brad Pitt schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:18:
[...]

Lenco sowieso niet natuurlijk :)
Ik probeer alleen maar subtiel duidelijk te maken dat TS veel te weinig informatie geeft om een gedegen advies te kunnen geven. Kennelijk iets te subtiel.

Met zijn huidige eisenpakket valt zelfs een draadloze 7" Lenco TV niet af.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcoC op 18-12-2014 10:20 ]

• Brad Pitt
Barrycade schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
Even zoeken in de pricewatch op tv's van 32 inch. Als je alleen tv wil kijken pak je de goedkoopste
Hoezo dat? Ik wil ook alleen maar tv kijken en heb ondanks zo "weinig eisen" een prima apparaat uitgekozen. Vind persoonlijk al die Smart en 3D dingen pure onzin en het ging mij puur en alleen om de beeldkwaliteit. Alleen tv kijken betekent niet automatisch dat het dús crap of cheap moet zijn.
MarcoC schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:19:
[...]
Met zijn huidige eisenpakket valt zelfs een draadloze 7" Lenco TV niet af.
Bummer, dat had mij 2450 Euro kunnen besparen als ik wist dat dáár tv op kijken hetzelfde zou zijn :(

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2014 10:23 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gisteren is je topic dichtgegooid omdat je post vrij kort was, geen gebruik maakte van een format en het op de verkeerde plek gestart was.

Oké, je hebt het format nu wel gebruikt maar het blijft een op zijn best, matige topic start. Je hebt er weinig energie in gestoken en zelf niet de moeite genomen om iets te zoeken.

Zoals collega-moderator FeaR gisteren al aangaf: betere topics krijgen betere antwoorden.

Aan de reacties die tot nu toe gekomen zijn, zie je dat dit topic alle kanten op schiet en op deze wijze niets op zal leveren. Vandaar ook nu een slotje voordat het helemaal ontspoort.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.