extra tv glasvezel vodafone

Pagina: 1
Acties:

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Topicstarter
Ik zit even met de volgende vraag,

Ik heb sinds enkele jaren glasvezel van xms en het complete pakket erbij met internet,bellen en digitale tv.
vorig jaar moest onze amino 110 vervangen worden door een amino 140 omdat de oude ontvanger niet langer ondersteund werd.
De amino 110 was eigendom en de 140 hebben we in bruikleen.
nu valt de kwaliteit van de amino 140 behoorlijk tegen en natuurlijk word de schuld bij onze tv gelegd of door onjuist gebruik.

dit was voor mij de reden om xms op te zeggen en per eind januari over te stappen op glasvezel van vodafone.
nu hebben wij bij ons op de slaapkamer een tv welke voorzien word van een analoog tv signaal vanaf het kastje van de glasvezel en hier hebben wij dan een beperkt aantal zenders boven maar voor ons meer dan genoeg.
dit komt te vervallen wanneer wij overstappen op vodafone omdat deze geen analoog signaal meestuurt en we dus voor 5 euro per maand een kastje kunnen huren om boven ook tv te ontvangen.
nu wil ik daar mijn amino 110 voor gebruiken om die 5 euro uit te sparen en is mijn vraag gaat dat werken?
en wanneer dit niet werkt wat voor oplossing is er verder? bijvoorbeeld een ander kastje kopen op marktplaats oid.

Heeft iemand ervaring met deze opzet?

computer voor alle werkzaamheden

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 07:54

The Wizard

Moderator Mobile
--> IH

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Topicstarter
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:28
Wat is er mis met de amino 140?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05:57

Dazzler2120

FP ProMod
Het gaat niet werken op Vodafone om eigen STB's aan te sluiten. Ook werkt Vodafone met Entone settopboxen, niet meer met Amino's.
Ben bang dat je dan dus een extra STB nodig hebt

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
Je zou ook kunnen overstappen (voor zover je nog geen contract bent aangegaan met Vodafone) naar Telfort, Solcon, Stipte (voorheen Scarlet) of Fiber (al zou Fiber over gaan stappen op CanalDigitaal/Online aanlevering zonder analoog/dvb-c) glasvezel waardoor je nog van DVB-C/analoge tv gebruik kunt maken van je bestaande decoder en/of zonder decoder op je tv's boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Topicstarter
Met de info van Dazzler2120 is mij dus al duidelijk geworden dat de amino niet gaat werken op het netwerk.

dit is al geregeld omdat de amino 140 veel storingen heeft zoals vastlopers ben ik het hele xms tv gebeuren nogal beu.
aan een goede oplossing word niet gewerkt heb al een ander kastje gekregen maar de problemen die blijven bestaan.
tv aan,zwart beeld,stekker er uit van amino kastje,even opnieuw opstarten en dan werkt het weer en wanneer je contact opneemt met de helpdesk komen ze niet verder als :
ander kabeltje proberen van de een of ander (hdmi of utp)
en het dreigement dat wanneer de monteur voor niets langs komt ik de kosten zelf moet betalen.

weet iemand een goede vervanger van bijvoorbeeld de entone boxen die gebruikt worden door vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 15:21
Sorry maar als je Vodafone gaat gebruiken zit je echt aan de Entone vast voor 5 euro per maand. Geen andere optie. Maar werkt wel goed hoor. Ik heb er nooit probleem mee.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Topicstarter
Barre73 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:24:
Sorry maar als je Vodafone gaat gebruiken zit je echt aan de Entone vast voor 5 euro per maand. Geen andere optie. Maar werkt wel goed hoor. Ik heb er nooit probleem mee.
ok bedankt dan weet ik dat in ieder geval ga het volgende week maar eens regelen ik neem aan dat een 2e decoder geoneg is want de utp kan ik zelf wel doortrekken naar boven toe heb ik ook voor mijn pc gedaan.

Pagina: 1