Toon posts:

Advies Videokaart +/- 200,- euro

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zou graag een nieuwe videokaart kopen, maar ben niet helemaal bij de tijd qua wat de beste keuzes zijn. Zou iemand mij hier wellicht in kunnen adviseren? Mijn budget is rond de 200,- euro en de kaart wordt voornamelijk voor games gebruikt. Hieronder vindt u mijn systeemspecificaties. Alle hulp wordt gewaardeerd. Alvast bedankt voor uw reactie!

Systeem:
AMD FX 8350 4.0Ghz 8-core processor
8GB Ram Geheugen
AMD HD 6800 Series
Windows 7 (64 bit)

• Slendertjeeeh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-02-2025
Kijk eens in Vraag & Aanbod voor een GTX770, daar kom je aardig mee uit de voeten. Als je een nieuwe wil aanschaffen zou ik voor de GTX760 gaan. Amd kan natuurlijk ook, beetje het zelde, misschien kan je in de V&A een R9 290 vinden of anders een 270x of 280.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 14:02
Veel belangrijker is je huidige voeding, en dan niet alleen de wattage geven: Merk, serie en wattage zijn belangrijk! (weet je dat niet, maak een foto van de tekst van de voeding en post die hier)

Persoonlijk zou ik met dit budget kijken naar een R9 280/280x: leuke gpu voor vrij weinig geld, en de 3 gig vram maken ze meer toekomstproof dan een nvidia kaart met slechts 2 gig vram.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1)
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

"Lees eerst dit!" staat er niet voor niets :o

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopdadviesfora, move VB -> CAA

2)
Ook in de aankoopadviesfora verwachten we dat je zelf op zoek gaat voor je hier een boodschappen/wensenlijstje neerzet:
CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.