Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Graphische Kaart, omdat mijn GPU het slechtste onderdeel in mijn pc is en ik graag Assassins Creed Unity en The Crew
Wat is je budget?
Eigenlijk max de 300 euro, ik wil geen nieuwste van nieuwste kaart, speel wel nieuwere games maar in mijn ogen zijn dit ook niet de zwaarste games. Als ik het fout heb dan hoor ik dit graag. Naast Assassins Creed speel ik ook League of Legends en Heartstone, maar daar zoek ik dus geen vervanging voor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, gebruik op dit moment een AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits.
Processor: Intel Core I7 CPU 950 @ 3.07GHz
Geheugen: 12228MB RAM
Huidge videokaart: AMD Radeon HD 6800 Series
Moederbord: Asus P6X58D-E iX58, SATA600 RAID, USB3.0
Case: Cooler Master Midi Tower CM 690 II Advanced ATX
Voeding: Corsair Voeding HX650W 650W, Modulair
Ik zoek een?
Graphische Kaart, omdat mijn GPU het slechtste onderdeel in mijn pc is en ik graag Assassins Creed Unity en The Crew
Wat is je budget?
Eigenlijk max de 300 euro, ik wil geen nieuwste van nieuwste kaart, speel wel nieuwere games maar in mijn ogen zijn dit ook niet de zwaarste games. Als ik het fout heb dan hoor ik dit graag. Naast Assassins Creed speel ik ook League of Legends en Heartstone, maar daar zoek ik dus geen vervanging voor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, gebruik op dit moment een AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits.
Processor: Intel Core I7 CPU 950 @ 3.07GHz
Geheugen: 12228MB RAM
Huidge videokaart: AMD Radeon HD 6800 Series
Moederbord: Asus P6X58D-E iX58, SATA600 RAID, USB3.0
Case: Cooler Master Midi Tower CM 690 II Advanced ATX
Voeding: Corsair Voeding HX650W 650W, Modulair
[ Voor 0% gewijzigd door babyolie op 17-12-2014 21:51 . Reden: Budget 200 naar 300 veranderd! ]