Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik ben Judith en nieuw op dit forum. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende. Ik ben al weken lang uren achter elkaar aan het zoeken voor de voor mij juiste miniset. Omdat ik er zelf niet uit kom, roep ik jullie hulp in. Alvast bedankt voor het meedenken!!

Ik zoek een miniset?
Ik ben op zoek naar een miniset met wifi, zodat ik de muziek op mijn laptop kan streamen naar de versterker + luidsprekers. Er moet ook een cd'tje in kunnen. En de versterker mag niet breder zijn dan precies 25 cm, omdat deze in mijn boekenkast moet passen.

Wat is je budget?
Tussen de 200 en 300. Als het een fantastisch mooi apparaat is, wil ik ook iets uitwijken qua prijs.

Apparatuur die ik al in huis heb.
Ik heb nu geen cd-speler of goede luidsprekers. Ik heb geen iPhone of andere Apple producten, dus Airplay en een iPad/iPhone dock is niet nodig.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony G2NIP leek mij erg mooi, maar deze is helaas 2 mm te breed voor mijn boekenkast :-( Verder dacht ik nog aan de Sharp XL-HF401PH

Heeft iemand goede ervaringen met deze of andere minisets?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 20:02 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoi en welkom :)

Allereerst: ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke miniset niet te vinden zou zijn. Alleen maakt de max breedte het wel erg lastig.
Waar je ook nog over zou kunnen denken is een normale miniset met een Bluetooth module. Dan kun je ook streamen. Is alleen wat beperkt qua afstand.

Als het budget wat omhoog kan heb ik een mooie Yamaha voor je gevonden:
http://nl.yamaha.com/nl/p...s/mcr-n560d_w/?mode=model
Is maar 21 cm breed :)
Hier staat ie voor 400 euro: https://www.correct.nl/ar...EKNAAM=N560d&ARTNR=537884
Kun je hem denk ik ook zo beluisteren, bij Correct hebben ze dat spul meestal wel in demo staan. Weet alleen niet waar je vandaan moet komen, dus Rotterdam zou ff rijden kunnen zijn.

Dat gezegd hebbend: ik denk persoonlijk dat die Yamaha wel boven Sony en Sharp staat qua kwaliteit. Dat is die 100 euro extra wel waard.
Maar als je de kans hebt: neem je favoriete muziek mee en ga luisteren. Geluidssmaak is persoonlijk, het kan een mooi apparaat zijn maar misschien vind je het wel nergens naar klinken. Die keuze maak je niet met je muis maar met je oren :)

Edit: ik weet niet of je een dure boekenkast hebt, maar een beetje boekenkast is wat goedkoper dan een goede audioset. Nieuwe boekenkast evt een overweging?

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 18-12-2014 18:15 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Is het geen idee om de cd af te spelen op je laptop? Dan heb je enkel een stream oplossing nodig, en daar zijn er honderden van (bekendste is Sonos).