Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Beste Tweaker,

Ik heb mijn iPad Air (1) vorige week geupgrade van iOS 7 naar iOS 8. Nu viel het mij op dat het scrollen in Safari erg traag gaat soms, Haperig zeg maar.

Nu viel het mij ook op dat als ik op het adresbalk klik dat je een erg haperig effect te zien krijgt met je lijst van favorieten.

Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hadden of opgevallen is? Ik vind dit vreemd, zeker omdat het de eerste upgrade van de iPad Air is.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 19:08
Ik hebl hier ook last van gehad, toen heeft Apple een nieuwe update uitgebracht en was het deels verholpen.

Ik heb wel de ipad 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
Heb zelf een iPad Air (1) en totaal geen last van haperingen of traagheid. Misschien een schone installatie doen en dan de iCloud/iTunes bal-up weer terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Verwi159 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:49:
Heb zelf een iPad Air (1) en totaal geen last van haperingen of traagheid. Misschien een schone installatie doen en dan de iCloud/iTunes bal-up weer terugzetten?
Helaas is dat geen oplossing, dat heb ik inmiddels al 5 keer gedaan. Ik zie vooral haperingen als ik bijvoorbeeld bij Mail een nieuw email bericht aanmaak, mijn notificatie centrum over mijn toetsenbord gaat en als ik langzaam met mijn vinger door een webpagina scroll, dus niet loslaten en zelf laten scrollen maar zelf met je vinger scrollen.

Heb jij dat niet dan?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:35
Ik heb een ipad mini 2, grotendeels (behalve het scherm uiteraard) hetzelfde als de air (1).
Voor mijn gevoel loopt ios8 vanaf de 8.1 update beter als ios7 ooit heeft gedaan.

Heb nooit last van haperingen of iets dergelijks.