Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117
Kun je uitleggen wat je wilt overdragen? Dit is namelijk op meerdere manieren te realiseren (dit is ook nog afhankelijk van je omgeving en het wel of niet aanwezig zijn van een Exchange server).
Als jouw collega definitief deze taken van jou overneemt dan zou ik de betreffende mappen exporteren naar een PST bestand en deze bij de collega importeren.
Als het tijdelijk is (en jij deze werkzaamheden weer zelf zult gaan doen of wanneer jullie dit samen doen) dan zou ik de folders gewoon sharen met diegene als het om een exchange omgeving gaat.
Als jouw collega definitief deze taken van jou overneemt dan zou ik de betreffende mappen exporteren naar een PST bestand en deze bij de collega importeren.
Als het tijdelijk is (en jij deze werkzaamheden weer zelf zult gaan doen of wanneer jullie dit samen doen) dan zou ik de folders gewoon sharen met diegene als het om een exchange omgeving gaat.
We hebben een Exchange (2010) server. Hij gaat mijn werkzaamheden definitief overnemen, dus we gaan het proberen om te zetten in een PST bestand. Dat klinkt eenvoudig. Is het dat ook (-:
Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117
Ja, met een PST gaat het erg eenvoudig.
je kan ook in Outlook twee exchange-accounts aanmaken/openen en dan mappen 'overslepen'.
je kan ook in Outlook twee exchange-accounts aanmaken/openen en dan mappen 'overslepen'.
Houdoe
PST is erg eenvoudig. Uiteraard zou je hem kunnen delegaten per map maar dan heeft hij toegang tot een gedeelte van je box (en mogelijk "send as"). Een PST en het als een bestand overzetten is mogelijk pragmatischer, maar vraag bij je bedrijf vooral aan wat het beleid is wat documentbeheer betreft, sommige bedrijven hebben er gelukkig beleid in/voor.