MediaMarkt Oosterdokskade A'dam Actieavond 17 Dec tm 22:00

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Ik was vanmiddag bij de MM Oosterdokskade A'dam er is daar vandaag tm 22:00. Ik was er rond 17:00 en het was een behoorlijk gekkenhuis

Een greep uit wat ik zoal zag.
iPad Mini Cellular 64GB voor 299
Macbook Air i5 8gb 256 GB 2014 model 999
MS Surface pro weet het model niet zo meer maar was afgeprijsd van 899 naar 699
Verder Nokia en Samsung telefoons met 30 tot 50% korting

Verder heel veel accessoires (hoesjes mobiele telefoons, fototoestellen en nintendo) voor 1 euro.
Er zijn bakken voor 1, 2, 5 en 10 euro. oa Go Pro repairkits, koptelefoons, etc. met tm 90% korting. Is overigens allemaal een beetje EOL spul. Overigens ook veel Belkin accessoires.

Veel HD TV's in de opruiming en galaxy tab3 voor 111 euro.

laatste update 19:06
Goedkoop zijn ook lenco Android tablets van 99,95 voor 19,95
Oja ook iMacs 21.5 inch geloof dat die 300 euro goedkoper waren geprijsd. En er lag ook nog een Mini Mac i7 met 400 euro korting.

[ Voor 42% gewijzigd door zap8 op 17-12-2014 22:02 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:12
Iemand nog in een andere mediamarkt geweest om te zien of het daar ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:42
Net gebeld naar MM in dordrecht.... geen speciale actie vanavond . :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:15
Ben ook wel heel benieuwd of dit in Apeldoorn geldt. Moet alleen zelf zo meteen naar de kerstviering op de basisschool dus kan voorlopig zelf helaas niet kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 18:01

muhda

Time & Space traveler

Het is alleen bij deze MediaMarkt vestiging (Oosterdokskade A'dam) Vanwegen eerste openingsdag.

(Aanbiedingen is tevens alleen op ouwe spul / accessoires (End of Live) en met geluk wat 2013 (Demo mod),
wat normaal blijft liggen. Tja ruimte maken voor 2015 spul.)

[ Voor 50% gewijzigd door muhda op 17-12-2014 19:12 . Reden: Informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 09:27
Is er geen folder of iets dergelijks? Is het namelijk de Surface pro 3 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:57

GS88

π raat

Feest vieren doe je toch niet in je eentje?! :p vind dat de andere MM's mee hadden moeten doen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

naturalcool schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:49:
Is er geen folder of iets dergelijks? Is het namelijk de Surface pro 3 in de aanbieding?
Er was in de buurt wel een folder uitgedeeld en bij (vaste) klanten (in Amsterdam) maar die is erg minimalistisch met alleen openingsdatum:

Folder Mediamarkt

Het is volgens mij puur gedaan om het goed kenbaar/bekend te maken. Er zijn op de kade (gebied) namelijk "bijna" geen winkels behalve Saturn en de Openbare Bieb. Volgens mij is het momenteel nog klein beetje slecht bereikbaar (Met de auto), maar ik kan me vergissen. Vanaf het station is het wel een lastig stuk lopen door alle stoplichten, fietsers, cafe's en eetgelegenheden.

[ Voor 27% gewijzigd door muhda op 17-12-2014 19:02 . Reden: Folder toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
muhda schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:58:
[...]
Het is volgens mij puur gedaan om het goed kenbaar/bekend te maken. Er zijn op de kade (gebied) namelijk "bijna" geen winkels behalve Saturn en de Openbare Bieb. Volgens mij is het momenteel nog klein beetje slecht bereikbaar (Met de auto), maar ik kan me vergissen. Vanaf het station is het wel een lastig stuk lopen door alle stoplichten, fietsers, cafe's en eetgelegenheden.
Tja, ik woon er bijna om de hoek. Itt tot wat je zou denken is de boel met auto goed te bereiken en zit er een onder de oosterdokskade een enorme parkeer garage. Echter weten weinig mensen dat. Te voet van station, het is maar van welke uitgang je komt, als je de oostuitgang neemt is het echt een paar minuten lopen, je moet je echter zoals opgemerkt je echter wel door enorme chaos van verkeer heen banen (lastig). Veel bussen, trams en daarnaast heel veel fietsers die van alle kanten komen.

fyi Oosterdokskade zou in eerste instantie een winkelgebied worden, met dat idee is de MM er volgens mij ook gaan zitten. Echter nu zijn het alleen maar hotels, een cafes en natuurlijk de Openbare Bib en stedelijk conservatorium. Ook is het een doorgaande wandel route naar Nemo (tech museum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 09:27
Thanks voor de info guys.
Ik neem aan dat ze niet stunten met het nieuwste van het nieuwste, dus zal geen pro 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Titelfix

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

zap8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:16:
[...]

Tja, ik woon er bijna om de hoek. Itt tot wat je zou denken is de boel met auto goed te bereiken en zit er een onder de oosterdokskade een enorme parkeer garage. Echter weten weinig mensen dat. Te voet van station, het is maar van welke uitgang je komt, als je de oostuitgang neemt is het echt een paar minuten lopen, je moet je echter zoals opgemerkt je echter wel door enorme chaos van verkeer heen banen (lastig). Veel bussen, trams en daarnaast heel veel fietsers die van alle kanten komen.

fyi Oosterdokskade zou in eerste instantie een winkelgebied worden, met dat idee is de MM er volgens mij ook gaan zitten. Echter nu zijn het alleen maar hotels, een cafes en natuurlijk de Openbare Bib en stedelijk conservatorium. Ook is het een doorgaande wandel route naar Nemo (tech museum).
Met de auto daar naar toe is gewoon vragen om chaos (naar mijn mening) Vooral net voor het laatste stuk en je zit dan nog met de kosten van de parkeer garage.

Momenteel is de planning dat er meer hotels komen en dat de appartementen verkocht worden. Er word ook aandacht besteed aan Shops in shops, maar dat ben ik nog niet tegen gekomen of ze bedoelen de restaurant, theater etc in het bieb gebouw Misschien dat later er meer winkel (ketens) op/rond om de kade gaan vestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
naturalcool schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:20:
Thanks voor de info guys.
Ik neem aan dat ze niet stunten met het nieuwste van het nieuwste, dus zal geen pro 3 zijn.
Je zou even kunnen bellen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
muhda schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:25:
[...]

Met de auto daar naar toe is gewoon vragen om chaos (naar mijn mening) Vooral net voor het laatste stuk en je zit dan nog met de kosten van de parkeer garage.

Momenteel is de planning dat er meer hotels komen en dat de appartementen verkocht worden. Er word ook aandacht besteed aan Shops in shops, maar dat ben ik nog niet tegen gekomen of ze bedoelen de restaurant, theater etc in het bieb gebouw Misschien dat later er meer winkel (ketens) op/rond om de kade gaan vestigen.
Ik kom daar nooit met de auto, hoor echter uit m'n omgeving dat het allemaal erg gemakkelijk te bereiken is (in de spits natuurlijk niet).
http://www.oosterdokseiland.nl/pages/oosterdok-parking.aspx

Winkels zijn er dus volgens mij (nog niet) niet behalve de MM. Maar zou kunnen dat (zoals je zegt) dat in de toekomst nog gata komen. In de Bib heb je een Laplace en Vapiano (Horeca dus). Grond er naast ligt braak, misschien dat daar nog iets komt. Oja zitten ook kantoren oa hoofdkantoor van Tomtom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

zap8 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:38:
[...]

Ik kom daar nooit met de auto, hoor echter uit m'n omgeving dat het allemaal erg gemakkelijk te bereiken is (in de spits natuurlijk niet).
http://www.oosterdokseiland.nl/pages/oosterdok-parking.aspx

Winkels zijn er dus volgens mij (nog niet) niet behalve de MM. Maar zou kunnen dat (zoals je zegt) dat in de toekomst nog gata komen. In de Bib heb je een Laplace en Vapiano (Horeca dus). Grond er naast ligt braak, misschien dat daar nog iets komt. Oja zitten ook kantoren oa hoofdkantoor van Tomtom ;)
Er bevind zich inderdaad een erg groot parkeerplaats/ruimte beneden alleen ernaartoe komen is lastig en soms frustrerend, vooral net voor het laatste stuk. Met spits of zonder spits je wordt omver/klem gereden door de toevoer aan bussen, taxi's en overig verkeer. Bij knelpunt C via de ruiterkade of PietHijn Kade lukt het wel aardig maar knelpunt A en B :X .

Oosterdockskade

Braak grond is meestal meer appartementen, Yep volgens mij ook de kantoor van Douwe Egberts.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Voor zover ik weet is 'knelpunt' C gewoon een kruispunt met een stoplicht? Waar kom je vandaan, Lutjebroek?

Het is gewoon te doen met de auto, en ja tuurlijk is het druk, je rijdt ook wel in de hoofdstad van Nederland waar men tevens al jaren aan het station en de nabije omgeving aan het sleutelen is. Je doet net alsof het nagenoeg onmogelijk is om er te komen, en dat is zwaar overdreven. Vanaf de snelweg ring A10 ben je binnen 10 minuten bij de Oosterdokkade hoor tenzij je truttig rijdt en elke taxi die zijn voorrang pakt dat ook daadwerkelijk geeft ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1